5000 عضو نیروهای بریتانیایی برای شرکت در تاجگذاری شاه چارلز

5000 عضو نیروهای بریتانیایی برای شرکت در تاجگذاری شاه چارلز

سلام اسلحه در سراسر کشور به نشانه لحظه تاجگذاری پادشاه به صدا در می آید.

لندن:

حدود 5000 نفر از نیروهای مسلح بریتانیا در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز در ماه آینده شرکت خواهند کرد و سربازانی از بیش از 30 کشور مشترک المنافع به آنها خواهند پیوست تا یکی از بزرگترین عملیات نظامی تشریفاتی در دهه های اخیر را تشکیل دهند.

چارلز در 6 ماه مه در کلیسای وست مینستر لندن در مراسمی باشکوه و باشکوه و با سنت هایی که قدمت 1000 ساله دارد تاج گذاری می کند.

قبل از اینکه پرسنل نظامی بعداً بیش از 60 هواپیما را به پرواز درآورند، در سراسر کشور به نشانه لحظه تاجگذاری پادشاه به صدا در می آید.

بن والاس، وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت: «از راهپیمایی در مرکز خرید، تا پرواز بر فراز لندن، با ادای احترام اسلحه در دریا و سراسر کشور، ادای احترامی تماشایی و مناسب خواهد بود».

مراسم تاج گذاری کمتر از هشت ماه پس از آن صورت می گیرد که جمعیت زیادی در خیابان های لندن ازدحام کردند تا شاهد راهپیمایی ها و مراسم باشکوهی باشند که مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت را که پس از 70 سال بر تخت سلطنت درگذشت، نشان دادند.

کاخ به آرامی جزئیات تاج گذاری پسرش چارلز را منتشر می کند، که قرار است تفاوت های کمی با تاج گذاری الیزابت در سال 1953 داشته باشد، به ویژه در مقیاس آن، که تا حدی منعکس کننده دوران مدرن و بحران هزینه های زندگی است.

کاخ باکینگهام گفت که چارلز همچنین در فرآیند سفارش و جزئیات برنامه موسیقی شرکت داشته است، آهنگساز فیلم پاتریک دویل یک راهپیمایی تاجگذاری و اندرو لوید وبر سرود تاجگذاری را نوشت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)