یک زن آمریکایی در حال دزدی از مغازه بود که ماشینش با 2 کودک داخلش آتش گرفت

یک زن آمریکایی در حال دزدی از مغازه بود که ماشینش با 2 کودک داخلش آتش گرفت

این زن اکنون متهم به بی‌توجهی به کودک و آتش‌سوزی است

یک زن در ایالات متحده هفته گذشته پس از آتش گرفتن اتومبیلش با دو کودک در حالی که در حال دزدی از یک فروشگاه بود، دستگیر شد. اخبار فاکس گزارش شده است. بر اساس این گزارش، آلیشیا مور، 24 ساله، در روز 26 مه، ماشین خود را در خارج از فروشگاه بزرگ دیلارد در Oviedo Mall پارک کرد و دو فرزند خود را در داخل وسیله نقلیه رها کرد.

به گفته پلیس، او سپس با مرد دیگری به داخل مرکز خرید رفت و ظاهراً شروع به سرقت از فروشگاه کرد. ساعتی بعد وقتی از فروشگاه خارج شد، متوجه شد که ماشینش کاملاً در آتش سوخته است. به گفته پلیس، او اقلام سرقتی را رها کرد و از مرکز خرید فرار کرد.

خوشبختانه، خریداران نزدیک به ماشین دویدند و به نجات دو بچه داخل ماشین کمک کردند. با نیروهای انتظامی و اورژانس تماس گرفته شد که به زودی در محل حاضر شدند. کودکان به دلیل سوختگی های متعدد درجه یک به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

این زن اکنون متهم به بی‌توجهی به کودک و آتش‌سوزی است. FOX اورلاندو گزارش شده است.

گزارش دستگیری می‌گوید: “در حالی که در داخل دیلارد، کارمندان سازمان پیشگیری از ضرر و زیان مور و مرد ناشناس دیگری را مشاهده کردند که شروع به سرقت اقلام از مغازه کردند. آنها توسط نیروهای امنیتی برای حدود یک ساعت تحت نظر بودند.”

بر اساس گزارش دستگیری، یک دختر “متحمل چندین سوختگی درجه یک به ویژه در ناحیه صورت و گوش های خود شده است.”

به گفته پلیس، خودرو در آتش سوخت. این در حالی است که علت آتش سوزی مشخص نشده است.

مطابق با اورلاندو سنتینلعلاوه بر این، او دو بار به سرقت بزرگ متهم شده است، اول به دلیل دزدی حدود 1000 دلاری کالا از یک تارگت در سال 2017 و دوم به اتهام سرقت 1500 دلار کارت هدیه از 7-11 جایی که در سال 2018 کار می کرد.

سوابق زندان نشان می دهد که او با قرار وثیقه 48000 دلاری در زندان شهرستان سمینول نگهداری می شود. جلسه بعدی برنامه ریزی شده او در دادگاه، محاکمه او در 27 ژوئن است.