یک زن آمریکایی که برای بازپروری در مکزیک رفته بود کشته شد و در مخلوط کن گذاشت: گزارش

یک زن آمریکایی که برای بازپروری در مکزیک رفته بود کشته شد و در مخلوط کن گذاشت: گزارش

محاکمه مالکان مراکز توانبخشی همچنان ادامه دارد. (عکس نماینده)

زنی از ایالات متحده که برای درمان در یک مرکز ترک اعتیاد به مکزیک سفر کرده بود، به قتل رسید و قطعه قطعه شد.

به نقل از مقامات محلی، معاونت نیوز گزارش داد که سلیا یانل کاستاندا 35 ساله پس از بازگشت از ایالات متحده، جایی که 10 سال گذشته در آنجا زندگی می کرد، توسط بستگانش به مرکز توانبخشی منتقل شد. در اولین شب خود در مرکز توانبخشی Monarch، او ظاهراً به دلیل علائم ترک یک “قسمت خشونت آمیز” داشت و به هر دو صاحب مرکز حمله کرد.

صاحبان مرکز توانبخشی که دیانا پائولا و کلودیا روبی نام دارند، خانم سلیا را تا سرحد مرگ مورد ضرب و شتم قرار دادند. آنها حتی سعی کردند جسد او را با تکه تکه کردن آن پنهان کنند. معاونت نیوز گزارش شده است.

طبق گزارش پلیس، پلیس یک سطل زباله فلزی را در مرکز توانبخشی پیدا کرد که حاوی لباس خواب سیاه و سفید و دمپایی آغشته به خون یک زن بود. پلیس همچنین اعلام کرد که با ادامه تحقیقات در داخل ملک، صاحبان مراکز توانبخشی اقدام به فرار کردند اما به سرعت دستگیر شدند.

همچنین بخوانید | دولت ایالات متحده 6 فانوس دریایی را به صورت رایگان اهدا می کند. در اینجا دلیل این است

گزارش شده است که در این ملک، مقامات سطل های پلاستیکی پر از استخوان و گوشت انسان را در وان حمام به همراه کیسه های پلاستیکی حاوی شش استخوان بزرگ و دو استخوان زانو پیدا کردند. به گزارش خروجی، پلیس همچنین یک مخلوط کن در آشپزخانه پیدا کرد که حاوی گوشت انسان بود. پلیس بر این باور است که مظنونان قصد داشتند تا بافت نرم بدن قربانی را مایع کنند.

نکته قابل توجه، جزئیات وحشتناک در جریان جلسه دادگاه اخیر آشکار شد، جایی که قاضی گزارش پلیس را خواند که صحنه ای را که در ملک رخ داده بود را توصیف کرد. قاضی پس از خواندن گزارش گفت که برای حفظ حیثیت مقتول از کشف جزئیات بیشتر گرافیکی خودداری کرده است.

قاضی گفت: “به خاطر قربانی نشدن مجدد قربانی، به خاطر حیثیت او، ادامه نمی دهم.”

اکنون محاکمه مالکان مراکز توانبخشی همچنان ادامه دارد. اگر مجرم شناخته شوند ممکن است با حبس ابد روبرو شوند.