برد پیت مدعی شد که آنجلینا جولی به طور مخفیانه سهام شراب سازی را در میان نبرد حضانت فروخته است

برد پیت مدعی شد که آنجلینا جولی به طور مخفیانه سهام شراب سازی را در میان نبرد حضانت فروخته است

آنجلینا جولی در سال 2016 از برد پیت درخواست طلاق داد.

تیم حقوقی برد پیت مدعی است که همسر سابقش آنجلینا جولی “مخفیانه” سهم خود را از ملک فرانسوی خود، Chateau Miraval فروخت تا در بحبوحه نبرد تلخ حضانت به او آسیب برساند. CNN گزارش شده است.

طبق اسناد قانونی که روز پنجشنبه توسط وکیل این بازیگر ارائه شد، این بازیگر مدعی شد که او و جولی توافق کردند که هرگز سهم خود را در ملک 30 میلیون دلاری – که در سال 2008 خریداری کردند – بدون تایید دیگری به فروش نرسانند.

او فروش سهام جولی در سال 2021 را “انتقام جویانه” خوانده است. زوج سابق در سال 2008 ملک و کارخانه شراب سازی در جنوب فرانسه را خریداری کردند.

در این سند آمده است: “تصمیم او برای پایان دادن به مذاکرات با پیت عمدی و بهانه ای بود. همانطور که در دادگاه نشان داده خواهد شد، اقدامات جولی غیرقانونی بود، به شدت و عمد به پیت آسیب رساند و به ناحق خود را ثروتمند کرد.”

در پاسخ به ادعاهای برد پیت، پل مورفی، وکیل آنجلینا جولی در بیانیه‌ای به CNN درباره اتهامات سوء استفاده پیت در طول پرواز هواپیمای سال 2016 که بخشی از پرونده دادگاه اکتبر جولی در این پرونده بود، صحبت کرد.

مورفی گفت: “هنوز امروز و در طی هفت سالی که از آن سفر سرنوشت ساز هواپیما می گذرد، او شخصا هرگز علنا ​​این اتفاق را انکار نکرده است. واقعیت این است که پیت از تکمیل فروش Miraval با جولی امتناع کرد، مگر اینکه او موافقت کند در مورد سوء استفاده ساکت شود.” جمعه.

یکی از نمایندگان پیت گفت: “براد مسئولیت کارهایی را که انجام داده است پذیرفته است، اما برای کارهایی که انجام نداده است، نمی پذیرد.”

قابل ذکر است، پس از تکمیل تحقیقات FBI، پیت در رابطه با این حادثه دستگیر یا متهم نشد.

“اف بی آی در پاسخ به ادعاهای مطرح شده در پی یک پرواز در داخل صلاحیت هواپیمای ویژه ایالات متحده که در لس آنجلس با حامل برد پیت و فرزندانش فرود آمد، FBI شرایط را بررسی کرده است و تحقیقات بیشتری را دنبال نخواهد کرد. هیچ اتهامی وجود ندارد. لورا ایملر، سخنگوی FBI در آن زمان در بیانیه ای به CNN گفت.

جولی در سال 2016 درخواست طلاق از پیت را ارائه کرد. آنها در سال 2019 به طور قانونی مجرد اعلام شدند، اما ترتیب حضانت مشترک فرزندان خردسال آنها هنوز نهایی نشده است.