بیشتر و بیشتر “بله بلا” در سیاست اتحادیه اروپا – اوربان – اخبار جهانی RT

نخست وزیر مجارستان می گوید که اظهارات بارها و بارها در بروکسل تکرار می شود، اما هیچ اقدامی دنبال نمی شود.

به گزارش رسانه های محلی، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان مدعی شد که اتحادیه اروپا در حال از دست دادن رقابت خود است و به افراد بیشتری با تعهد و اشتیاق نیاز دارد.

مقدار فزاینده ای وجود دارد “بله بله” در سیاست اتحادیه اروپا، نخست‌وزیر اروپا شکاک روز جمعه پس از دیدار با سانتیاگو آباسکال، رهبر حزب راست افراطی اسپانیایی Vox در بوداپست، ادعا کرد.

اوربان گفت که سیاستمداران در بروکسل چیزهایی را تکرار می کنند که معنای آنها چیست “ما حتی نمی دانیم” بارها و بارها، اما هیچ اقدامی در پایان وجود ندارد.

به گفته نخست وزیر مجارستان، اتحادیه اروپا به سیاستمداران نیاز دارد “کسانی که چیزی می خواهند، هنوز انرژی، فداکاری و اشتیاق دارند.” به نظر او کسانی که در این مسیر فکر می کنند باید با هم همکاری کنند.

وی در مورد دیدار خود با آباسکال گفت که دو سیاستمدار بر ادامه همکاری بین حزب Vox اسپانیا و حزب راستگرای Fidesz به رهبری اوربان توافق کردند.

بیشتر بخوانید:
نمایندگان پارلمان اروپا توانایی مجارستان برای به دست گرفتن ریاست شورای اتحادیه اروپا را زیر سوال می برند

ما دوست داریم در اروپا نیز یک چرخش جناح راست ببینیم. به نقل از اوربان.

رهبر مجارستان که یکی از سرسخت‌ترین منتقدان سیاست‌های اتحادیه اروپا است، اخیراً بر سر مسائل متعددی از جمله تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل درگیری با اوکراین با بروکسل اختلاف داشته است. اوربان این اقدامات را چنین توصیف کرده است “اشتباه محاسبه شده” و هشدار داد که می توانند به جای اینکه مسکو را مجبور به تغییر مسیر کنند، اقتصاد اروپا را نابود کنند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: