پیش بینی جاوید اختر برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا

پیش بینی جاوید اختر برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا

آقای اختر گفت که برای او آشکار شده است که انتخاب او “تنها دموکرات” است که می تواند پیروز شود. (فایل)

دهلی نو:

جاوید اختر، ترانه‌سرا و فیلمنامه‌نویس، امروز گفت که تنها دموکراتی که می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 در ایالات متحده پیروز شود، میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده است. آقای اختر که در حال حاضر در ایالات متحده به سر می برد، گفت که این موضوع پس از بازدید از شهرهای مختلف کشور و صحبت با گروهی از مردم برای او “واضح شده است”.

میشل اوباما وکیل و نویسنده ای است که به خاطر کتاب هایی از این قبیل شناخته شده است نوری که ما حمل می کنیم و تبدیل شدن. وب سایت کاخ سفید او را به عنوان “الگویی برای زنان و مدافع خانواده های سالم، اعضای خدمات و خانواده های آنها، آموزش عالی، و آموزش بین المللی دختران نوجوان” توصیف می کند. او همچنین همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده است.

“من یک نویسنده از هند در حال حاضر در ایالات متحده هستم. به شهرهای مختلف رفتم، با افراد زیادی از جامعه آمریکا صحبت کردم. برای من آشکار شده است که تنها دموکراتی است که می تواند در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروز شود. آقای اختر امروز در توییتی نوشت: میشل اوباما است.

انتظار می‌رود انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در نوامبر 2024 برگزار شود و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در ماه آوریل اعلام کرده بود که با معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور، مجدداً در انتخابات شرکت خواهد کرد. دو دموکرات دیگر که نامزدی خود را اعلام کرده‌اند، نویسنده و مشاور معنوی ماریان ویلیامسون، و رابرت اف کندی جونیور، فعال برجسته ضد واکسن و برادرزاده جان اف کندی، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده است.

از سوی دیگر، فهرست شلوغی از نامزدهای بالقوه جمهوری‌خواه توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا رهبری می‌شود.