سوابق زندان آخرین لحظات جفری اپستین را روشن می کند – AP – اخبار جهانی RT

این اسناد نشان می دهد که او به دکتر المپیک و همکار پدوفیل لری نصار نامه نوشته و یک تماس تلفنی مرموز برقرار کرده است.

سوابق زندان مربوط به اقامت مرگبار جفری اپستین در مرکز اصلاح و تربیت متروپولیتن نیویورک که توسط آسوشیتدپرس به دست آمده و به صورت ویرایش شده در روز جمعه منتشر شده است، نشان می دهد که آخرین ساعات او شامل یک تماس تلفنی مرموز بود، تلاشی برای با شکارچی همکار تماس بگیرید و از شرایط زندان ناامید شوید.

شب قبل از مرگش، اپستین از ملاقات با وکلایش غیبت کرد و به نگهبان گفت که با مادرش تماس می گیرد، مادرش که در آن زمان 15 سال مرده بود. «بازسازی روانی مرگ زندانی». مشخص نیست که او واقعاً با چه کسی تماس گرفته است، اگرچه در سند ذکر شده است که شماره شهر نیویورک بوده است.

مشخصات روان‌شناختی اپستین اشاره می‌کند که او برای عادت کردن خود به زندان به سختی می‌گذرد و کارکنان را به خاطر مراقبت نکردن بیشتر از او سرزنش می‌کند. در حالی که او سابقه قبلی بیماری روانی نداشت و تشخیص داده نشد که او در زندان است، اما با وجود اینکه به یکی از روانشناسان زندان گفته بود که مبتلا به بیماری است، در بسیاری از مدت اقامت خود در زندان مراقب خودکشی بود. “زندگی شگفت انگیز” و “دیوانه خواهد بود” برای پایان دادن به آن

این پدوفیل در طول مدت اقامتش در زندان به دکتر لری نصار رسوایی تیم ژیمناستیک زنان المپیک ایالات متحده نامه نوشت، اگرچه محتوای نامه نامشخص است زیرا در اسناد به دست آمده توسط AP گنجانده نشده است. نصار نامه را دریافت نکرد و به اتاق پست زندان فرستاده شد.


اپستین علیرغم محکومیت - رسانه ها به معاشرت با A-listers ادامه داد

اپستین اغلب از سر و صدا در سلول خود شکایت می کرد – توالتی که کار نمی کند مکرراً ذکر شده است – و مشکلات خواب را گزارش کرد و خود را ترسو توصیف کرد که درد را دوست نداشت و ابراز نگرانی برای ایمنی خود هم در جمعیت عمومی و هم در واحد جداگانه خود کرد.

یک حادثه از “خودزنی” ذکر شده است، اما ظاهراً از پرونده حذف شده است. این احتمالاً اشاره ای به زمانی است که اپشتین بیهوش در کف سلولش با آثاری در اطراف گردنش پیدا شد. در نمایه همچنین اشاره شده است که وکلای اپستین در حال واریز وجوه به حساب کمیساری هم سلولی او بودند. “به دلایل نامعلوم.”

سندی با عنوان جدول زمانی خودکشی جزئیات آمد و شدهای اف بی آی و دیگر مقامات در روزهای پس از پیدا شدن جسد اپستین در سلولش را شرح می دهد. آژانس قبل از فرار به طور مکرر بازدید می کند تمام نرم افزارهای کامپیوتری از اتاق ارتباطات سیستم جدید در حال اجرا است [sic]” دوربین‌های طبقه‌ای که اپستین در آن قرار داشت ظاهراً دچار مشکل شده بودند، جزئیاتی که منتقدان روایت خودکشی آن را به‌عنوان شواهدی از بازی ناپسند برجسته کرده‌اند.

کارکنان زندان از نبود فیلم دوربین مداربسته ناامید شدند و به این نکته اشاره کردند که FBI در اختیار داشت “مصادره” و در نتیجه توانایی آنها را مختل کرد “تعیین جدول زمانی دقیق، تایید گزارش های ذهنی، […] یا حوزه‌های تحقیق جدیدی را کشف کنید.»

اپستین در سال 2019 در حالی که در انتظار محاکمه برای اتهامات جدید قاچاق جنسی بود، در سلولش مرده پیدا شد. مرگ او توسط دفتر بازرس ارشد پزشکی نیویورک به عنوان خودکشی اعلام شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: