یوتیوب ممنوعیت زیر سوال بردن انتخابات 2020 ایالات متحده را لغو کرد – RT World News

پلتفرم ویدئویی اذعان کرد که سیاست آن می‌تواند سخنان سیاسی را بدون جلوگیری از آسیب‌های دنیای واقعی کاهش دهد

پلتفرم ویدیویی یوتیوب ممنوعیت بحث برانگیز خود را برای زیر سوال بردن اعتبار نتایج انتخابات 2020 و سایر نتایج انتخابات ایالات متحده لغو کرد و در یک پست وبلاگ جمعه اذعان کرد که این سیاست می تواند سخنرانی سیاسی مشروع را ساکت کند.

پلتفرم گفت فوراً قابل اجرا است:محتوایی که ادعاهای نادرستی را مطرح می کند مبنی بر اینکه تقلب، اشتباه یا اشکالات گسترده در سال 2020 و سایر انتخابات ریاست جمهوری گذشته ایالات متحده رخ داده است.” دیگر حذف نخواهد شد.

استناد به “چشم انداز تغییر یافته امروزشرکت تابعه الفبا توضیح داد کهدر محیط کنونی، متوجه می‌شویم که در حالی که حذف این محتوا برخی از اطلاعات نادرست را مهار می‌کند، اما می‌تواند تأثیر ناخواسته‌ای داشته باشد که گفتار سیاسی را بدون کاهش معنادار خطر خشونت یا سایر آسیب‌های دنیای واقعی کاهش می‌دهد.


رئیس یوتیوب استعفا داد

یوتیوب توضیح داد که سیاست‌هایش دو هدف را دنبال می‌کنند –حفاظت از جامعه ما و فراهم کردن خانه ای برای بحث و مناظره آزاد– و اینکه این اهداف همیشه همسو نبودند، اعتراف به بحث آزاد بودهسته اصلی یک جامعه دموکراتیک کارآمد

در حالی که ظاهراً این سیاست لغو شده تمام انتخابات گذشته ایالات متحده را پوشش می‌دهد، به نظر می‌رسد یوتیوب سانسور خود را بر محتوایی متمرکز کرده است که نتایج سال 2020 را زیر سؤال می‌برد و محتوایی را نادیده می‌گیرد یا حتی تبلیغ می‌کند که نتیجه سال 2016 نتیجه مداخله روسیه بوده است، به خصوص اگر از سوی رسانه‌های مستقر باشد. .

پلتفرم حذف را تایید کرددهها هزار” از ویدئوها به دلیل ممنوعیت لغو شده بحث تقلب در انتخابات. با این حال، پست وبلاگ نشان نداد که آیا هر یک از آن ویدیوها بازیابی یا ارزیابی مجدد خواهند شد. در حالی که YouTube به کاربرانی که محتوای آنها حذف شده است فرصتی برای تجدید نظر در مورد تصمیم ارائه می دهد، منتقدان ادعا می کنند که این روند فقط برای نمایش است و به ندرت منجر به بازگرداندن محتوا می شود.

این پلتفرم همچنین به کاربران یادآوری کرد که بقیه موارداطلاعات غلط انتخاباتیسیاست‌ها همچنان اعمال می‌شوند، به این معنی که کاربران نمی‌توانند محتوایی را که برای گمراه کردن رأی‌دهندگان در مورد زمان، مکان، یا نحوه رأی دادن یا هر چیزی که ممکن است کسی را از رأی دادن منصرف کند یا کسی را تشویق به دخالت در انتخابات کند، پست کنند.

آزادی بیان در انتخابات 2024 به موضوعی حیاتی تبدیل شده است، زیرا هم دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه و هم رقیب جمهوری خواه ران دیسانتیس، و همچنین رقیب دموکرات، رابرت اف کندی جونیور، قول داده اند که قدرت های سانسور گسترده Big Tech را به عهده بگیرند.