دولت ایالات متحده 6 فانوس دریایی را به صورت رایگان اهدا می کند. در اینجا دلیل این است

دولت ایالات متحده 6 فانوس دریایی را به صورت رایگان اهدا می کند.  در اینجا دلیل این است

چهار مورد به مزایده عمومی می رود

ایالات متحده در تلاش برای حفظ فانوس‌های دریایی در سراسر کشور فانوس‌های دریایی را می‌فروشد. USA Today گزارش شده است. در یک رویداد سالانه، که دولت به «فصل فانوس دریایی» لقب داده است، امسال 10 ملک فانوس دریایی ارائه می شود.

اداره خدمات عمومی ایالات متحده (GSA) گفت، شش عدد از این فانوس‌های دریایی بدون هیچ هزینه‌ای به آژانس‌های فدرال، دولت‌های ایالتی و محلی، سازمان‌های غیرانتفاعی، آژانس‌های آموزشی و سازمان‌های توسعه اجتماعی ارائه خواهند شد. GSA اضافه کرد که اگر شش فانوس دریایی نتوانند به مالکان واگذار شوند، آنها نیز به مزایده آنلاین گذاشته می شوند.

چهار نفر به حراج عمومی می روند تا هر کسی بتواند رویاهای فانوس دریایی خود را محقق کند.

هدف از این انتقال، حفظ بناهای تاریخی است، حتی اگر فناوری آنها را منسوخ می کند. به دلیل فناوری مدرن، از جمله GPS، فانوس‌های دریایی برای ناوبری کمتر ضروری شده‌اند و بسیاری از آنها یا تخریب شده‌اند یا مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.

فانوس‌های دریایی مدت‌هاست که به عنوان فانوس دریایی برای کسانی که در دریا یا در آب‌های داخلی هستند، خط‌های ساحلی خطرناک و خطرات زیر آب مانند صخره‌ها و صخره‌ها و همچنین نشانه‌گذاری ورودی‌های ایمن به بندرها بوده است. همانطور که تکنولوژی پیشرفت کرد و فانوس‌های دریایی برای ناوبری کمتر ضروری شدند، فانوس‌های دریایی اغلب نادیده گرفته می‌شدند یا تخریب می‌شدند. GSA نوشت.

”مردم واقعاً از نقش قهرمانانه فانوس بان انفرادی قدردانی می کنند. جان کلی از دفتر املاک و مستغلات GSA گفت: آنها واقعاً ابزاری برای عبور ایمن به برخی از این بندرهای خطرناک بودند که فرصت‌های زیادی برای تجارت در اختیار جوامع قرار می‌داد و اغلب در مکان‌های برجسته‌ای قرار دارند که مناظر خیره‌کننده را ارائه می‌دهند. روزنامه گاردین.

برخی از فانوس های دریایی خریداری شده در گذشته توسط افرادی که خواهان یک موقعیت زندگی منحصر به فرد هستند به خانه های شخصی تبدیل شده اند.

آقای کلی افزود: “همه آنها تاریخ جالب خود را دارند.”

طبق بیانیه آژانس، از زمان تصویب قانون ملی حفاظت از فانوس های دریایی تاریخی در سال 2000، GSA مالکیت فانوس های دریایی را که دیگر برای نیازهای ماموریت گارد ساحلی ایالات متحده حیاتی نیستند، به گروه هایی که مایل به حفظ آنها هستند، منتقل کرده است.

تاکنون 150 فانوس دریایی واگذار شده، 80 فانوس دریایی واگذار شده و 70 فانوس دیگر به حراج گذاشته شده است و بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری شده است.