آیا می توانم کانگورو داشته باشم؟

آیا می توانم کانگورو داشته باشم؟  منتقد پوتین با درخواست های عجیب مقامات زندان روسیه را مورد تمسخر قرار داد

الکسی ناوالنی در حال گذراندن محکومیت ترکیبی 11 تا 1/2 سال است.

مسکو:

الکسی ناوالنی، مشهورترین رهبر اپوزیسیون روسیه، روز جمعه نامه‌هایی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد چگونه چندین ماه است که با درخواست‌های عجیب و غریب برای کیمونو، بالالایکا، سوسک و حتی نگهداری یک کانگورو، مقامات زندان را مسخره کرده است.

طبق اسناد روسی که وی در فضای مجازی منتشر کرد، این درخواست ها توسط مستعمره کیفری IK-6 در ملخوو، در حدود 250 کیلومتری (115 مایلی) شرق مسکو رد شد.

ناوالنی گفت: «وقتی در سلول تنبیهی هستید و سرگرمی زیادی ندارید، همیشه می توانید با مکاتبه با اداره زندان خود را سرگرم کنید.

ناوالنی در حال گذراندن احکام مجموع ۱۱ تا ۱/۲ سال به دلیل کلاهبرداری و تحقیر دادگاه به اتهاماتی است که به گفته او برای ساکت کردن او ساخته شده است.

نامه‌ها نشان می‌داد که ناوالنی طیف وسیعی از اقلام را درخواست کرده است، از جمله، یک بطری مهتاب، یک بالالایکا، یک عصا، دو کیسه تنباکو ارزان، یک کیمونو و یک کمربند سیاه.

این مکاتبات همچنین شرایط سیستم زندان روسیه را فاش می کند: ناوالنی خواستار دادن یک مگافون به یک محکوم روانی در سلول روبرو شد تا “بیشتر بلندتر فریاد بزند” و از مسئولان زندان دان دهم در کاراته اعطا شود. به زندانی که ظاهراً مردی را با دستان خالی کشته است.

هر دو درخواست رد شد. زندان از اظهار نظر خودداری کرد.

پاسخ‌های زندان که به زبان رسمی روسی اداری مستهلک شده نوشته شده است، همراه با شماره‌های سریال، کلمات اختصاری و ارجاع به قوانین و قوانین مختلف، بینشی طنزآمیز به دنیای گاه پوچ بوروکراسی روسی می‌دهد، نویسنده مضمونی که نیکلای گوگول در قرن نوزدهم به طنز پرداخت. .

این زندان در 28 آوریل نوشت: “مسئله اعطای مدرک هنرهای رزمی شرقی توسط دولت انجام نمی شود.”

زندان در پاسخ به درخواست ناوالنی مبنی بر مجوز نگهداری کانگورو نوشت: حیوانی که در درخواست شما شناسایی شده مربوط به کیسه دار دو کاکلی است… درخواست شما بدون رضایت باقی مانده است.

او درخواست کرد که یک صندلی ماساژ به یک رهبر تیم ناشناس داده شود، که نشان می دهد ممکن است استرس را کاهش دهد. زندان به سردی نوشت که صندلی ماساژ ارائه نشده است.

ناوالنی نام سگ های نگهبان را جویا شد.

زندان گفت نمی تواند چنین اطلاعاتی را به او بدهد. ناوالنی گفت که نگهبانان به او گفته اند که آگاهی از نام سگ ها می تواند به او اجازه دهد تا با موجودات دوست شود و سپس سعی کند فرار کند.

پرس و جو او در مورد اینکه آیا برای نگهداری سوسک به مجوز نیاز دارد یا خیر، با رد مواجه شد.

زندان در نامه ای در تاریخ 3 مه گفت: “حشره ای که توسط شما در درخواست شما شناسایی شده است متعلق به قلمرو حیوانات است.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)