ایالت ایالات متحده کتاب مقدس را از مدارس حذف می کند – RT World News

یکی از والدین قبلاً در مورد تصمیم حذف کتاب مقدس مسیحی از قفسه های کتابخانه در یوتا درخواست تجدید نظر کرده است

کریستوفر ویلیامز سخنگوی منطقه در اوایل این هفته در ایمیلی به Salt Lake Tribune گفت که ناحیه مدرسه دیویس یوتا در حال بررسی این است که آیا کتاب مقدس را به قفسه های کتابخانه بازگرداند یا نه، پس از اینکه یکی از والدین از تصمیم مدرسه برای حذف آن به دلیل محتوای جنسی و خشونت آمیز آن درخواست تجدید نظر کرد.

کمیته ای که منطقه برای بررسی شکایات والدین منصوب کرده بود، در ماه مارس تعیین کرد که دبیرستان ها باید مجاز به حفظ متن دینی باشند، اما باید از مدارس ابتدایی و راهنمایی حذف شوند به دلیل «ابتذال یا خشونت

ویلیامز توضیح داد که با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، هشت منطقه ابتدایی و راهنمایی با نسخه‌هایی از کتاب حذف خواهند شد.


شکایت دانش آموزان از مدرسه به دلیل ممنوعیت کتاب

یکی از والدین برای اولین بار حضور کتاب مقدس در کتابخانه‌های مدارس را در ماه دسامبر به چالش کشید و توضیح داد که از تعداد کتاب‌هایی که بر اساس قانون اخیر ایالتی که آثار را به‌عنوان دارایی طبقه‌بندی می‌کند از کتابخانه‌ها حذف می‌شوند ناامید شده‌اند.برای خردسالان ارزش جدی ندارد“اگر محتوای آنها شامل هر”توصیف یا توصیف رابطه جنسی نامشروع یا بداخلاقی جنسی

به طعنه “سپاسگزار“دولت برای”ساختن فرآیند بد نیت [of banning books] بسیار ساده تر و کارآمدترآنها خاطرنشان کردند که ناحیه مدرسه دیویس دارای «یکی از پر جنب و جوش ترین کتاب های دنیا را ترک کردم.والدین فهرستی هشت صفحه‌ای از قسمت‌های کتاب مقدس را که آنها استدلال می‌کردند در شکایت‌هایشان توهین‌آمیز است، شامل مواردی از «زنای با محارم، انانیسم، حیوان ستیزی، فحشا، ناقص سازی اندام تناسلی، فلاتیو، تجاوز جنسی، و حتی نوزادکشی.

اگر کتاب‌هایی که تاکنون توقیف شده‌اند، نشانه‌ای برای جرم‌های کوچک‌تر هستند، این باید یک اسلم دانک باشد.والد هيجان زد و از منطقه خواست كهاین پورن را از مدارس ما خارج کنید!

در حالی که ویلیامز ادعا می کرد که کمیته منطقه ای کتاب مقدس را تعیین می کند.حاوی مواد حساس نیستطبق قانون جدید، او توضیح داد که تصمیم گرفته شده است به هر حال در دسترس بودن آن برای دانش آموزان دبیرستانی محدود شود. یکی از والدین به این تصمیم اعتراض کرده و خواستار در دسترس قرار دادن این کتاب در تمام سنین شده است.

شورای آموزشی ناحیه مدرسه دیویس کمیته ای سه نفره را برای بررسی شکایت اصلی و تجدیدنظر تعیین کرده است. سایر کتب مذهبی، از جمله تورات، قرآن، و کتاب مورمون، برای همه سنین در دسترس هستند.

والدین در مناطق مدرسه در سراسر ایالات متحده اقداماتی را برای حذف برخی کتاب‌ها از کتابخانه‌های خود انجام داده‌اند که پس از اعتراض سراسری نسبت به کتاب‌های به ظاهر مستهجن و رمان‌های گرافیکی که به صراحت در مورد سبک زندگی LGBTQ و ترویج نظریه نژادی انتقادی و سایر مطالب حساس نژادی بحث می‌کنند، اقدام کرده‌اند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: