روحیه ارتش بریتانیا به شدت سقوط می کند – نظرسنجی – اخبار RT World

نظرسنجی جدید وزارت دفاع نشان می دهد که تنها 42 درصد از پرسنل نظامی بریتانیا از خدمات خود راضی هستند.

نظرسنجی جدید انجام شده توسط وزارت دفاع این کشور نشان می دهد که روحیه ارتش بریتانیا همچنان رو به نزول است و نظامیان به دلیل مسکن بد و دستمزدهای پایین ناراضی هستند. یافته های سالانه بررسی نگرش مستمر نیروهای مسلح (AFCAS) روز پنجشنبه توسط ارتش منتشر شد.

نزدیک به 30,000 پرسنل نظامی بریتانیا دعوت شدند تا در این نظرسنجی که بین سپتامبر 2022 و فوریه 2023 انجام شد، مشارکت کنند. پرسشنامه ها هم به صورت آنلاین و هم روی کاغذ توزیع شدند و تنها 31 درصد از نظامیانی که با آنها تماس گرفته شد – حدود 9,176 نفر – زحمت پاسخ دادن را به خود دادند.

تحقیقات نشان داد که به طور کلی “رضایت از عمر خدمات” در میان سربازان کاهش یافت و به طور متوسط ​​به 42 درصد رسید – در مقایسه با 50 درصد در سال قبل. افسرانی که پاسخ دادند رضایت بیشتری داشتند، با 52٪ پاسخ مثبت، در حالی که تنها 39٪ از رتبه های دیگر نشان دادند که از خدمات راضی بودند.

مسکن نامناسب و دستمزدهای پایین همچنان یکی از مشکلات ارتش است، به طوری که تنها 42 درصد از کارکنان نظرسنجی اعلام کردند که از محل اقامت خود راضی هستند. فقط 31 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از این موضوع راضی هستند “نرخ دستمزد پایه” نظرسنجی نشان می دهد. حدود 51٪ از پاسخ دهندگان گفتند که آنها معتقد نیستند که حقوق و مزایای آنها منصفانه است، و تنها 31٪ خلاف آن را بیان کردند.


نمایندگان پارلمان بریتانیا در مورد انبارهای مهمات هشدار دادند

این کاهش تا حد زیادی ناشی از نگرش های ناخوشایند اعضای RAF بود، در حالی که “سطوح رضایت” ارتش خاطرنشان کرد که در سایر شاخه ها عمدتاً بدون تغییر باقی مانده است. پرسنل ارتش بیشترین رضایت را داشتند و سطح رضایت 45 درصدی را گزارش کردند، در حالی که RAF، نیروی دریایی سلطنتی و تفنگداران دریایی سلطنتی به طور متوسط ​​سطح رضایت 37 درصد را نشان دادند.

ارزیابی سطح روحیه نیز نسبتاً بد بود، با تنها 11٪ از پاسخ دهندگان، روحیه کلی خدمات را بالا توصیف کردند – 3٪ کاهش در مقایسه با نظرسنجی قبلی. در عین حال، حدود 39 درصد از نیروهای نظامی روحیه خود را بالا توصیف کردند و حدود 22 درصد اظهار داشتند که روحیه یگان های آنها در سطح بالایی قرار دارد.

فقط حدود یک سوم پرسنل – حدود 34٪ ​​- احساس می کنند “ارزش” با خدمات آنها، با کاهش شدید شاخص پس از رسیدن به 41٪ در سال 2021. نیمی از پرسنل نیز معتقدند خانواده های آنها از خدمات آنها بهره نمی برند. با این حال، 80٪ از پرسنل هنوز خانواده های خود را به داشتن ارتباط با ارتش افتخار می کنند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: