یک زن آمریکایی ساعاتی پس از تشییع جنازه شوهر در تصادف رانندگی کشته شد

یک زن آمریکایی ساعاتی پس از تشییع جنازه شوهر در تصادف رانندگی کشته شد

آنها تصمیم گرفتند در سال 2017 ازدواج کنند.

بر اساس گزارش CBS، یک زن در ایالات متحده پنج ساعت پس از تشییع و خداحافظی نهایی با همسرش در یک تصادف رانندگی کشته شد. سارا نواک 42 ساله در 1 آوریل در یک تصادف کشته شد در حالی که همسرش لوئیس در 19 مارس بر اثر سرطان درگذشت.

مادرش، پاتریشیا کارترایت، به این روزنامه گفت: “فکر نمی‌کنم او بتواند بدون او باشد. بنابراین، او با اوست.” پدر او، راندال کارترایت، افزود: «این واقعاً سخت است زیرا کار را تمام می‌کنید و پنج ساعت و نیم بعد با شما تماس می‌گیرد که می‌گوید دخترتان تصادف کرده است».

به گزارش WKOW وابسته به ABC، نمایندگان درست قبل از ساعت 8:30 بعد از ظهر روز شنبه به محل برخورد یک خودرو در بزرگراه دولتی 106 در نزدیکی جاده کالکینز در پالمیرا رسیدند. به گفته پل میلبرات، کلانتر شهرستان جفرسون، تحقیقات نشان داد که راننده کنترل خودرو را از دست داده و سپس به داخل یک گودال رفته و واژگون شده است. هر دو قربانی در دم جان باختند، اگرچه یکی از سرنشینان از خودرو به بیرون پرتاب شد.

آنها تصمیم گرفتند در سال 2017 ازدواج کنند – شش فرزند و دو ازدواج قبلی. به گفته مادرش، هر دو “یک همتای واقعی” بودند.

خانم نواک دوستی نداشت، همه فامیل بودند، بنا بر آگهی ترحیمی که عزیزانش برای ادای احترام به او نوشتند. در آگهی ترحیم افزود: “او هرگز خانه پر نداشت، زیرا همیشه فضای بیشتری داشت.” در ادامه این پیام آمده است که او دوست دارد با لوئیس و بچه ها به سفر برود تا خاطرات مادام العمری را با آنها بسازد.

در همین حال، مردم از لوئیس به‌عنوان کسی یاد می‌کنند که «از گذراندن وقت با خانواده و دوستان، سر و کله زدن در موتورها و موتورها، رفتن به تعویض جلسات، کمپینگ، ماشین‌های کلاسیک و موسیقی راک کلاسیک لذت می‌برد». در آگهی ترحیم او چنین آمده است: «لویی همیشه برای کمک کردن یا گفتگوی عالی در آنجا حضور دارد».