یکی دیگر از رسانه های آمریکایی از توییتر خارج شد – RT World News

پی بی اس NPR را در کنار گذاشتن حساب خود در پلتفرم رسانه های اجتماعی پس از برچسب گذاری به عنوان دارای بودجه دولتی دنبال کرده است.

شبکه تلویزیونی دولتی PBS به NPR پیوست تا توییتر را ترک کند و فعالیت های پلتفرم رسانه های اجتماعی را پس از اینکه شروع به اشاره به اتکای خود به بودجه دولتی کرد، متوقف کرد.

موضوع تصمیم هفته گذشته توییتر برای شناسایی سازمان های خبری تحت حمایت دولت است “رسانه های وابسته به دولت” همان برچسبی که قبلاً به رسانه های تحت حمایت دولت از کشورهایی مانند روسیه و چین داده می شد. در پاسخ به شکایات رسانه های غربی، توییتر این سلب مسئولیت را به تغییر داد «رسانه‌های دولتی» یا در مورد بی بی سی بریتانیا، “رسانه های با بودجه عمومی.”

PBS وقتی از این تغییر مطلع شدیم توییت را از حساب ما متوقف کرد و در حال حاضر برنامه ای برای از سرگیری نداریم. سخنگوی صدا و سیما روز چهارشنبه گفت. ما همچنان به نظارت دقیق وضعیت در حال تغییر ادامه می دهیم.»

ایلان ماسک، مالک توییتر، از برچسب‌گذاری جدید به‌عنوان صادقانه دفاع می‌کند، و همچنین استدلال می‌کند که شفافیت در مورد محتوای رسانه‌ای در این پلتفرم را افزایش می‌دهد. این رسانه ها ادعا کرده اند که سلب مسئولیت ها گمراه کننده است زیرا آنها از نظر سرمقاله ای مستقل هستند و سازمان های خبری سخت گیر هستند – ادعایی که توسط آنها به چالش کشیده شده است. منتقدان.


ایلان ماسک به NPR پاسخ می دهد

“استقلال سرمقاله PBS برای کار ما مرکزی است و هرگز تغییر نخواهد کرد.” این پخش کننده در توییتر اصلی خود که اکنون خوابیده است، گفت حسابکه 2.2 میلیون دنبال کننده دارد. ما محتوای قابل اعتمادی تولید می‌کنیم که دارای گزارش‌های بی‌طرفانه است.»

مشک پاسخ داد به آخرین حرکت چهارشنبه شب، گفت: PBS با بودجه عمومی به NPR با بودجه عمومی می‌پیوندد تا توییتر را پس از برچسب «دارای بودجه عمومی» ترک کند.» او پیشتر در توییتی نوشت که NPR باید با توجه به ریاکاری که در مورد بودجه دولت دارد، بازپرداخت شود.

مایک گونزالس، روزنامه‌نگار سابق که اکنون یکی از اعضای ارشد گروه سیاست عمومی محافظه‌کار بنیاد هریتیج در واشنگتن است، استدلال کرده است که اگرچه PBS و NPR تبلیغات دولتی را پخش نمی‌کنند، اما دیدگاه‌های آنها را نمایندگی می‌کنند. “نخبگان درست سیاسی چپ.” PBS در سال های اخیر به دلیل ترویج واکسن های کووید-19 از طریق آن مورد تمسخر قرار گرفت ‘خیابان کنجد’ برنامه کودک

بیشتر بخوانید:
بی‌بی‌سی توسط برچسب «تأمین‌شده توسط دولت» توییتر مورد خشم قرار گرفت

طبق گزارش بنیاد PBS، دولت های فدرال، ایالتی و محلی حدود 31 درصد از درآمد را برای سیستم تلویزیون عمومی ایالات متحده تأمین می کنند. پخش‌کننده‌های عمومی و دانشگاه‌ها، که برخی از آنها با بودجه دولت تامین می‌شوند، مجموعاً 12 درصد را به خود اختصاص می‌دهند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: