“گلوله های آتشین” مرموز بر فراز ژاپن مشاهده شد (ویدئو) – اخبار RT World

ساکنان فیلمی از نورهای درخشان در آسمان شب در جنوب ژاپن ضبط کردند

بر اساس گزارش های خبری محلی، چهارشنبه شب، اشیای عجیب شبیه به گلوله آتشین بر فراز استان اوکیناوا ژاپن در حال پرواز بودند و چندین شاهد عینی با مراجعه به شبکه های اجتماعی کلیپ هایی از این نمایش را به اشتراک گذاشتند.

ویدئویی که توسط خبرنگار NHK حوالی ساعت 20:30 به وقت محلی ضبط شده است، اشیاء را در آسمان نزدیک شهر ناها در جنوبی ترین منطقه ژاپن در حال شعله ور شدن نشان می دهد. روزنامه نگار گفت که هستند “غافلگیر شدن” با مشاهده، توجه ابتدا فکر می‌کردم آتش بازی هستند، اما صدایی نشنیدم و در یک خط مستقیم حرکت کردند.»

رصدخانه نجوم ایشیگاکیجیما، واقع در شهر ایشیگاکی در زنجیره جزیره اوکیناوا، بعدا تایید کرد که یک “رگه نور” در آسمان شمال تاسیسات در ساعت 20:33 روز چهارشنبه.

تعدادی از مردم محلی نیز از گلوله های آتش فیلم گرفته و فیلم را به صورت آنلاین آپلود کردند، با یک ویدیو که توسط روزنامه Ryukyu Shimpo ایجاد شد و مجموعه ای از کلیپ های به اشتراک گذاشته شده توسط ساکنان را گردآوری کرد. در شبکه‌های اجتماعی، برخی از ناظران حدس می‌زنند که چراغ‌ها تکه‌هایی از الف هستند شهاب سنگ یا ستاره های تیرانداز.

با این حال، در حالی که هنوز این اجرام به طور قطعی شناسایی نشده اند، رصدخانه ایشیگاکیجیما توضیح قابل قبولی ارائه کرد و اشاره کرد که بقایای یک موشک چینی که نوامبر گذشته پرتاب شد، انتظار می رفت در شب 10 می دوباره وارد جو زمین شود. رصدخانه فضا را پیش بینی کرد. آشغال خواهد شد مستقیماً از جزیره اصلی اوکیناوا عبور کنید، NHK اضافه کرد یا فقط در شمال آن.




می توان انتظار داشت که گلوله های آتشین و شهاب سنگ ها به صورت عمودی یا مایل به زمین برخورد کنند، اما زباله های ماهواره ها و موشک ها به دور زمین می چرخند. رصدخانه گفت. بنابراین ممکن است که [the debris] به این شکل به نظر می رسد زیرا به آرامی در نزدیکی زمین به موازات زمین فرو می رود و در مدت زمان طولانی می سوزد.

بارش شهابی Eta Aquarid نیز در حال انجام است – امسال بین 15 آوریل و 27 می فعال است – اما اوج این رویداد در هفته گذشته گذشته بود، زمانی که انتظار می رفت حدود 5 شهاب سنگ در آسمان توکیو قابل مشاهده باشند. مشخص نیست که آیا این دوش در مرحله فعلی هنوز از اوکیناوا قابل درک است یا خیر.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: