گزارش: یک افسر پلیس 13 ساله در درگیری مسلحانه در فلوریدا آمریکا مجروح شد

گزارش: یک افسر پلیس 13 ساله در درگیری مسلحانه در فلوریدا آمریکا مجروح شد

پلیس گفت: یک پلیس توسط یک مظنون 13 ساله به پای یک پلیس هدف گلوله قرار گرفت. (نمایندگی)

فلوریدا:

به گزارش واشنگتن پست، یک نوجوان 13 ساله در جریان تعقیب و گریز در محله ای مسکونی در فلوریدا با پلیس تیراندازی کرد و در نهایت یک افسر پلیس و خود را مجروح کرد.

گریدی جاد، کلانتر شهرستان پولک و سام تیلور، رئیس پلیس لیکلند، به روز رسانی در مورد تیراندازی افسری که در خیابان لینکلن بعد از ظهر چهارشنبه رخ داد، ارائه کردند.

آنها گفتند که یک افسر پلیس لیکلند توسط یک مظنون 13 ساله از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. آن نوجوان بعداً مورد اصابت گلوله قرار گرفت و هر دو به بیمارستان منتقل شدند.

این پسر 13 ساله در حال حاضر در بیمارستان عمومی تامپا بستری است که افسر موفق به شلیک سه گلوله به شکم، ران چپ و پای او شد.

به گفته پلیس، یکی از افسران شامگاه چهارشنبه در لیکلند، بین تامپا و اورلاندو در مرکز فلوریدا از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و انتظار می‌رود در روزهای آینده از بیمارستان مرخص شود. واشنگتن پست گزارش داد که هیچ افسر دیگری مجروح نشده است.

گریدی جاد، کلانتر شهرستان پولک، پنجشنبه گفت، افسر جیمی اسمیت، شامگاه چهارشنبه در نزدیکی یک پارک صدای شلیک گلوله را شنید و در حالی که تیرانداز در حال سوار شدن به یک وسیله نقلیه بود، به سمت بالا رفت. اسمیت برای مدت کوتاهی خودرو را تعقیب کرد تا اینکه راننده 19 ساله، 13 ساله و یک مسافر 14 ساله بیرون پریدند و فرار کردند.

روز پنجشنبه، کلانتر شهرستان پولک یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در آن کلانتر گریدی جاد جزئیاتی را در مورد آنچه منجر به تیراندازی به این افسر شد، ارائه کرد. او فاش کرد که نام پسر 13 ساله وسلی داماس است که با لئونارد اسپایت جونیور 14 ساله و جرمین جولیان 19 ساله سوار بر یک وسیله نقلیه سفید رنگ می‌رفتند.

هر سه مظنون با اتهامات جنایی روبرو هستند. جاد گفت که این نوجوان 13 ساله و 14 ساله پس از دستگیری در ژانویه به دنبال سرقت خودرو و در آن زمان یک اسلحه دستی دزدیده شده در شرایط آزمایشی قرار داشتند.

به گزارش واشنگتن پست، جاد گفت که مقامات از وکیل ایالتی می خواهند که این نوجوان 13 ساله را در بزرگسالی متهم کند.

جاد که آژانس او ​​در حال تحقیق است، در یک کنفرانس خبری چهارشنبه شب گفت: “او هیچ توجهی به زندگی ندارد. هیچکدام. صفر.” او ممکن است از نظر زمانی 13 ساله باشد، اما یک جنایتکار سرسخت است که مایل است آن را با پلیس شلیک کند.

سی ان ان گزارش داد که تا 7 مه، 207 تیراندازی در ایالات متحده در سال 2023 رخ داده است.

تیراندازی های دسته جمعی در ایالات متحده توسط CNN با استفاده از داده های Archive Gun Violence، یک گروه غیرانتفاعی که در سال 2013 برای ردیابی خشونت های مرتبط با اسلحه تشکیل شد، ردیابی می شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)