«گران‌ترین خانه‌های ییلاقی جهان» به تله مرگ تبدیل می‌شود. در اینجا چگونه است

«گران‌ترین خانه‌های ییلاقی جهان» به تله مرگ تبدیل می‌شود.  در اینجا چگونه است

املاک مجلل در سندبانکس.

خانه ای در یک محله مرفه بریتانیا در ماه گذشته به قیمت 13.5 میلیون پوند (1374658245 روپیه) فروخته شد که آن را به گران ترین مکان زندگی در جهان در هر فوت مربع تبدیل کرد. همین مکان در حال حاضر یک بار دیگر پس از اینکه مالک آن را تله مرگ اعلام کرد، در اخبار منتشر شده است.

تام گلنفیلد 44 ساله ماه گذشته مبلغ خیره کننده 13.5 میلیون پوند برای خرید North Haven Point در استراحتگاه Sandbanks دورست پرداخت کرد.

با این حال، این منطقه به ردیف میلیونر معروف است، اما آقای گلنفیلد هنوز برای زندگی در آنجا با مشکلات بزرگی مواجه است.

مطابق با قطار زیر زمینیآقای گلنفیلد فاش کرد که این ملک به سرمایه گذاری عمده نیاز دارد تا قابل سکونت باشد. این مرد 44 ساله می‌گوید «به مقادیر ناپسند نفت متکی است» و به یک دفاع دریایی جدید نیاز دارد که می‌تواند 1 میلیون پوند (10،18،26،536 روپیه) هزینه داشته باشد.

“علیرغم اینکه ملک از فاصله دور در شکل معقول ظاهر می شد، در بازرسی مشخص بود که سال ها قرار گرفتن در معرض عوارض خود را به همراه داشته است. اگرچه مشخصا مدتی است که به روز نشده است، متاسفانه مشکلات بسیار عمیق تر است. خانه فعلی آقای گلنفیلد، که دو فرزند دارد، می‌گوید: «هیچ چیز مانع عایق‌کاری نمی‌شود و برای گرم کردن آن به مقادیر ناپسند روغن متکی است.»

صاحب مولتی میلیونر این خانه اما قصد دارد آن را به یک خانه سازگار با محیط زیست پایدار با نمک زدایی و منابع انرژی تجدیدپذیر تبدیل کند.

آقای گلنفیلد همچنین ادعا کرد که خانه قدیمی‌اش دارای سقف نشتی، کپک و کپک، و راهروی بتنی ترک خورده است، در حالی که همسایگانش گاراژهای بزرگ، دروازه‌های اتوماتیک و جکوزی دارند.

قیمتی که 4640 پوند در هر فوت مربع برای زمینی به مساحت 2909 فوت مربع است، بالاترین قیمت در جهان است و از نیویورک، لندن و هنگ کنگ پیشی گرفته است.

صاحب مولتی میلیونر این خانه اما قصد دارد آن را به یک خانه سازگار با محیط زیست پایدار با نمک زدایی و منابع انرژی تجدیدپذیر تبدیل کند.