کهنه سربازان و کارکنان بهداشتی بریتانیا در مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز صندلی های اصلی را دریافت می کنند

کهنه سربازان و کارکنان بهداشتی بریتانیا در مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز صندلی های اصلی را دریافت می کنند

تاج گذاری قرار است در 6 می انجام شود. (پرونده)

لندن:

دولت بریتانیا روز یکشنبه اعلام کرد که به حدود 4000 کهنه سرباز نیروهای مسلح و کارمندان مراقبت های بهداشتی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن برای تاج گذاری پادشاه چارلز سوم یک مکان عالی برای تماشای پیشنهاد می شود.

حدود 3800 صندلی در یک جایگاه ویژه ساخته شده در مقابل کاخ برای میزبانی از کهنه سربازان ارتش، کارگران خدمات بهداشت ملی (NHS) با بودجه دولتی و نمایندگان سازمان های خیریه مرتبط با خانواده سلطنتی بریتانیا ایجاد خواهد شد. علاوه بر این، به 354 نیروی کادت یونیفورم پوش فرصتی برای تماشای صفوف سلطنتی در Admiralty Arch در لندن در 6 می ارائه خواهد شد.

لوسی فریزر، وزیر فرهنگ بریتانیا، گفت: «به عنوان نشانه قدردانی عمیق ملت، درست است که در جشن تاجگذاری، کسانی را که زندگی خود را وقف خدمات عمومی کرده‌اند، شامل می‌کنیم و از آنها حمایت می‌کنیم».

او گفت: “آخر هفته تاج گذاری آغاز فصل جدیدی در تاریخ ملی ما است و من خوشحالم که این صفوف توسط افراد و گروه هایی برگزار می شود که سهم زیادی در زندگی ملی ما دارند.”

صفوف سلطنتی پادشاه در لندن باید در امتداد مرکز خرید، از طریق طاق دریاسالاری، در امتداد ضلع جنوبی میدان ترافالگار، قبل از پایین رفتن از وایت هال از ضلع شرقی و جنوبی میدان پارلمان به سمت ابی وست مینستر برای مراسم حرکت کند.

مهمانان دعوت شده و اعضای عمومی در امتداد بخش‌های بدون بلیت مسیر راهپیمایی، شاهد سفر پادشاه و ملکه کامیلا از کاخ باکینگهام به کلیسای وست‌مینستر در کوچ الماس جوبیلی ایالتی خواهند بود که توسط شش اسب خاکستری ویندزور کشیده شده است.

این زوج با اتوبوس گلد استیت به کاخ خود برمی‌گردند و بعداً در بالکن کاخ باکینگهام ظاهر می‌شوند تا به جمعیت خوشامد بگویند و از هواپیمای نیروی هوایی سلطنتی (RAF) دیدن کنند.

“نیروهای مسلح برای ملت اهمیت زیادی دارد زیرا آنها برای محافظت از ما، آزادی های ما و شیوه زندگی جامعه ما تلاش می کنند. ما می دانیم که برای اعضای جامعه نیروهای مسلح این یک امتیاز بزرگ خواهد بود که فرمانده جدید خود را در این روز ببینند. فیلیپا راولینسون، مدیر یادبود در لژیون سلطنتی بریتانیا گفت: این روز مهم است.

قبلاً تأیید شده بود که در نقاط مختلف لندن و سایر نقاط بریتانیا نمایشگرهای بزرگی برای تماشای مراسم تاج‌گذاری در تاریخ 6 مه برای عموم مردم تعبیه خواهد شد. ، به این معنی که بیش از 100000 نفر می توانند این رویداد را در شهر خود تماشا کنند. برخی از صفحه‌ها همچنین کنسرت تاجگذاری در قلعه ویندزور را که برای 7 می برنامه‌ریزی شده است نشان می‌دهند.

وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش (DCMS) گفته است که فضاهای بازدید شامل امکانات کمک های اولیه، ایستگاه های پر کردن آب، نقاط رفاهی و کیوسک های امتیازی برای فروش غذا و نوشیدنی خواهد بود.

مراسم تاج گذاری چارلز به عنوان پادشاه بریتانیا در مقیاسی مجلل برگزار می شود و با مهمانی های خیابانی و ابتکارات داوطلبانه در تعطیلات آخر هفته طولانی در بریتانیا بین 6 و 8 می مشخص خواهد شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)