حداقل 20 نفر در جشن تولد نوجوان آلاباما تیراندازی کردند: گزارش

حداقل 20 نفر در جشن تولد نوجوان آلاباما تیراندازی کردند: گزارش

این حادثه در جشن تولد 16 سالگی یک نوجوان رخ داد. (نمایندگی)

واشنگتن، ایالات متحده:

رسانه های محلی آمریکا گزارش دادند که دست کم 20 نفر در اواخر روز شنبه در یک جشن تولد Sweet 16 در جنوب ایالت آلاباما مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

ایستگاه تلویزیونی WRBL اوایل روز یکشنبه گزارش داد که فعالیت‌های پلیس و نوار صحنه جرم در اطراف ساختمانی در دادویل، آلاباما، جایی که می‌توان ورقه‌های سفیدی را دید که قسمت‌هایی از زمین را پوشانده است.

سازمان‌های مجری قانون به‌طور علنی هیچ جراحت یا تلفات را تأیید نکرده‌اند، اما رسانه‌های محلی و شاهدان گفته‌اند که چندین زخمی که اکثر آنها نوجوان هستند برای مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان‌های محلی منتقل شده‌اند.

WRBL گزارش داد که طی تحقیقات اولیه، پلیس و بازرسان دفتر کلانتری مشکوک شدند که درگیری منجر به تیراندازی در جشن تولد یک نوجوان در حدود ساعت 10:30 بعد از ظهر شنبه (0330 GMT یکشنبه) شده است.

ایالات متحده، کشوری با جمعیتی حدود 330 میلیون نفر، مملو از 400 میلیون اسلحه است و تیراندازی های جمعی مرگبار یک اتفاق عادی است.

پلیس اواخر روز شنبه تایید کرد که در تیراندازی در لوئیزویل، کنتاکی، دو نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند، همان شهر که مرد مسلح دوشنبه گذشته پنج نفر را در یک بانک قتل عام کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)