کلینتون – RT World News – پیروزی ترامپ “پایان اوکراین” خواهد بود

نامزد سابق ریاست جمهوری همچنین پیش بینی کرد که رئیس جمهور سابق در صورت انتخاب مجدد، آمریکا را از ناتو خارج خواهد کرد.

هیلاری کلینتون، نامزد پیشین دموکرات ریاست جمهوری آمریکا روز شنبه هشدار داد که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2024 مجددا انتخاب شود، هم برای اوکراین و هم دموکراسی در آمریکا سقوط خواهد کرد.

کلینتون که در دوران باراک اوباما وزیر امور خارجه بود و در انتخابات 2016 از ترامپ شکست خورد، در گفتگو با فایننشال تایمز گفت که باور ندارد رقیب سابقش این بار موفق باشد.

با این حال، او مدعی شد که اگر ترامپ در سال 2024 پیروز شود، “پایان دموکراسی در ایالات متحده و “پایان اوکراین” زیرا او کشور را از ناتو خارج خواهد کرد.

کلینتون در ادامه گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه معتقد است که ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات 2020 چنین خواهد کرد. ترامپ هدیه‌ای بود که مدام به افرادی مانند هدیه می‌داد [Chinese leader Xi Jinping] و پوتین” گفت و او را به بودن متهم کرد ” شیفته اقتدارگرایان “ و “در هر نوع رویکرد استراتژیک به چین ناتوان است.”


ترامپ جدول زمانی را برای پایان دادن به درگیری اوکراین تعیین می کند

او اضافه کرد که ترامپ بود به وضوح هر کاری که پوتین بخواهد در مورد ناتو انجام خواهد داد.

کلینتون همچنین گفت که زمانی معتقد بود که چین در حال آماده شدن برای این کار است “ساخت [a] حرکت علیه تایوان» در عرض چند سال، اما مناقشه اوکراین، پکن را از تلاش برای بازپس گیری جزیره، که آن را بخشی از قلمرو مستقل خود می داند، منصرف کرد.

او در ادامه به نگرانی‌های گسترده درباره اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی 80 ساله، که تایید کرد در اواخر آوریل مجدداً نامزد خواهد شد، برای این سمت خیلی مسن است، پرداخت. در حالی که اذعان به این سن است “یک مسئله،” او از رای دهندگان خواست که او را با مردی که او با او رقابت می کند مقایسه کنند.

ترامپ که نوامبر گذشته اعلام کرد در سال 2024 مجدداً نامزد خواهد شد، از رویکرد بایدن در قبال درگیری اوکراین انتقاد کرده است. در ژانویه، او ادعا کرد که رئیس جمهور “به طور سیستماتیک، اما شاید ناآگاهانه، ما را به سمت چیزی سوق می دهد که به زودی می تواند جنگ جهانی سوم باشد.”

ترامپ خود را اینگونه توصیف کرده است “تنها نامزد” قادر به جلوگیری از لغزش ایالات متحده به یک درگیری جهانی است و قول می دهد که درگیری در اوکراین را حل کند. “خیلی سریع” در صورت انتخاب شدن

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: