کشف 10 مورد کووید در کشتی کروز نروژی که هزاران نفر را حمل می کرد

کشف 10 مورد کووید در کشتی کروز نروژی که هزاران نفر را حمل می کرد

10 مورد کووید در بین خدمه و مسافران شناسایی شده است. (نمایندگی)

میامی:

یک مقام بهداشتی ایالات متحده گفت که ده مورد کووید-19 در میان خدمه و مسافران یک کشتی کروز خط نروژی که روز یکشنبه با هزاران سرنشین به نیواورلئان بازمی‌گشت، شناسایی شده است.

وزارت بهداشت لوئیزیانا روز شنبه در توییتی نوشت: «نروژی بریکاوی در 28 نوامبر از نیواورلئان حرکت کرد و در بلیز، هندوراس و مکزیک در سفر خود توقف کرد.

بیش از 3200 نفر در هواپیما حضور دارند.

وزارت بهداشت اعلام کرد که همه افراد سرنشین قبل از پیاده شدن برای کووید آزمایش خواهند شد.

سلامت نیوز : “کسانی که تست COVID-19 آنها مثبت است یا (1) با وسیله نقلیه شخصی مستقیماً به محل اقامت شخصی خود سفر می کنند یا (2) طبق دستورالعمل های فعلی (مراکز کنترل بیماری ایالات متحده) در اقامتگاه های ارائه شده توسط NCL خود ایزوله می شوند.” بخش توییت کرد

صنعت جهانی کشتی های مسافرتی در طول همه گیری آسیب جدی دیده است.

در فوریه 2020، زمانی که اطلاعات کمی در مورد کروناویروس جدید وجود داشت، یک کشتی تفریحی به نام «پرنسس الماس» در نزدیکی ژاپن قرنطینه شد.

تست کووید-19 بیش از 700 سرنشین هواپیما مثبت شد و 13 جان خود را از دست دادند و مقامات ژاپنی به دلیل اصرار مسافران و خدمه برای ماندن در قایق مورد انتقاد شدید قرار گرفتند، جایی که ویروس همچنان در حال گسترش بود.

عملیات کشتیرانی در ایالات متحده در مارس 2020 به حالت تعلیق درآمد، زیرا CDC برای جلوگیری از گسترش کووید، “دستور ممنوعیت بادبان” را صادر کرد.

برخی از کشتی های تفریحی سال گذشته فعالیت خود را در اروپا و جاهای دیگر از سر گرفتند، اما این ممنوعیت در ایالات متحده همچنان پابرجا بود.

پس از یک سال تلفات فلج‌کننده، غول‌های صنعت کروز سفرهای خود را از ایالات متحده در ماه مه امسال از سر گرفتند، زمانی که CDC چراغ سبز را برای اجازه سفر با مسافران و خدمه واکسینه شده نشان داد.

کانادا ماه گذشته ممنوعیت سفر کشتی های تفریحی در آب های خود را لغو کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)