به گفته دانشمند برتر ایالات متحده: گزارش، بازخورد اولیه در مورد شدت Omicron را تشویق می کند

گزارش دانشمند برتر ایالات متحده می گوید: بازخورد اولیه

آنتونی فائوچی گفت: «تا کنون، سیگنال‌ها کمی دلگرم‌کننده هستند» (پرونده)

واشنگتن:

آنتونی فائوچی، مشاور ارشد همه گیر ایالات متحده، یکشنبه گفت، نشانه های اولیه شدت نوع Omicron Covid-19 “کمی دلگرم کننده” است، در حالی که هشدار دادن به اطلاعات بیشتر همچنان مورد نیاز است.

فائوسی در مصاحبه ای با CNN گفت: “Omicron یک مزیت انتقال دارد” در آفریقای جنوبی، جایی که نوع آن برای اولین بار گزارش شد، و اشاره کرد که این کشور قبل از اینکه شاهد “تقریبا یک جهش عمودی به سمت بالا باشد، که تقریباً منحصراً Omicron است”، سطح پایینی از موارد داشت. “

او گفت: «اگرچه هنوز برای اظهار نظر قطعی در مورد آن خیلی زود است، اما تا کنون، به نظر نمی‌رسد که شدت آن زیاد باشد.»

“تا اینجا، سیگنال ها کمی دلگرم کننده هستند.”

کارشناسان پزشکی در روزهای اخیر تاکید کرده‌اند که جمعیت آفریقای جنوبی در سنین جوانی قرار می‌گیرد و موارد شدیدتر ممکن است در هفته‌های آینده ظاهر شوند.

آزمایش‌های آزمایشگاهی برای تعیین اینکه آیا Omicron – یک سویه به شدت جهش‌یافته از ویروس – قابل انتقال‌تر از سایر سویه‌ها، مقاوم در برابر مصونیت ناشی از واکسیناسیون و عفونت یا شدیدتر است، در حال انجام است و انتظار می‌رود نتایج آن ظرف چند هفته آینده باشد.

استفن هوگ، رئیس تولیدکننده واکسن مدرنا، به ABC گفت: «من فکر می‌کنم این خطر واقعی وجود دارد که شاهد کاهش اثربخشی واکسن‌ها باشیم.

او افزود: «آنچه من نمی‌دانم این است که چقدر قابل توجه است. “آیا این همان چیزی است که در مورد نوع دلتا دیدیم، یعنی در نهایت واکسن ها هنوز موثر بودند، یا ما شاهد کاهش 50 درصدی اثربخشی خواهیم بود، که به این معنی است که باید واکسن را دوباره راه اندازی کنیم. واکسن ها.”

مدرنا، مانند سایر شرکت های داروسازی، از جمله فایزر، قبلاً کار خود را برای تطبیق واکسن های خود در صورت لزوم آغاز کرده است.

مواردی از نوع Omicron تاکنون در حداقل 15 ایالت و حدود 40 کشور تایید شده است.

ایالات متحده هفته گذشته ممنوعیت سفر را بر آفریقای جنوبی و هفت کشور دیگر در جنوب آفریقا برای جلوگیری از شیوع این نوع ویروس اعمال کرد.

فائوچی روز یکشنبه گفت که امیدوار است این محدودیت‌ها “در یک بازه زمانی کاملا معقول” برداشته شوند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)