کتاب ادعای پادشاه چارلز، پس از اینکه شاهزاده هری را سوگند داد، از تماس های شاهزاده هری دست کشید

کتاب ادعای پادشاه چارلز پس از اینکه شاهزاده هری را قسم خورد، دیگر تماس‌های پرنس هری را نپذیرفت

این کتاب جزئیات انفجاری در مورد زندگی شاه چارلز می دهد.

پس از کتاب خاطرات پرنس هری “Spare” که حاوی چندین افشاگری انفجاری درباره خانواده سلطنتی بریتانیا بود، رابرت جابسون “پادشاه ما چارلز سوم: مرد و پادشاه آشکار شد” جدیدترین افزوده شده به قفسه های کتاب زندگینامه سلطنتی است.

مطابق با مستقل، مفسر سلطنتی رابرت جابسون، نویسنده کتاب جدید، ادعا کرده است که با بدتر شدن روابط بین اعضای ارشد خانواده سلطنتی، ملکه فقید و شاه چارلز به طور کلی تماس های تلفنی هری را متوقف کردند.

بر اساس این کتاب، پادشاه چارلز پس از آن که دوک ساسکس پس از یک مشاجره شدید بر سر پول به او «فحش داد» دست به این اقدام زد.

آقای جابسون می نویسد: “شاهزاده چارلز به سادگی تماس های هری را پس از اینکه پسرش به او فحش داد و بارها درخواست کمک مالی کرد متوقف کرد. وقتی ملکه از چارلز پرسید که چرا تسلیم نشده است، او به او گفت که او یک بانک نیست.”

جابسون در جای دیگری از کتاب می نویسد که دستیاران سلطنتی ظاهراً شاهزاده هری را به عنوان “گروگان مگان” پشت سر این زوج توصیف کرده اند. نویسنده همچنین ادعا کرد که دستیاران بر این باور بودند که دوک ساسکس به سندرم استکهلم مبتلا بوده است، این سندرم زمانی رخ می‌دهد که قربانیان با ربوده‌کنندگان خود همدردی می‌کنند، همانطور که توسط ایندیپندنت گزارش شده است.

مطابق با اسکای نیوز، این روزنامه‌نگار بریتانیایی ادامه داد که تماس‌های تلفنی منظم هری در آن سوی اقیانوس اطلس با مادربزرگش نیز زمانی به پایان رسید که پدر دو فرزند “به تلاش خود برای ابراز نارضایتی‌های خود ادامه داد.”

سپس، طبق عصاره ای در دیلی میل، «در پایان، [the late Queen] از او خواست که در عوض مستقیماً با پدرش صحبت کند.”

اعلیحضرت تماس‌های پرنس هری را بسیار سخت و خسته‌کننده می‌دانست. او نمی‌خواست در روابط پدر و پسر دخالت کند و از او می‌خواست که با پدرش صحبت کند.»