کبوترهای قمار و سایر ضایعات دولت ایالات متحده افشا شد – اخبار RT World

سناتور رند پل (کنتاکی) هفتمین گزارش سالانه فستیووس خود را با هدف برجسته کردن هزینه های بیهوده دولت با بیش از 50 میلیارد دلار در داده های امسال منتشر کرده است.

گزارش مخارج دولت بیش از 52 میلیارد دلار را در دولت نشان می دهد “هدر،” به موضوعات هزینه ها، از جمله کووید، افغانستان، و مخارج متفرقه تقسیم می شود.

گزارش‌های پل به دلیل برجسته کردن تلاش‌های تحقیقاتی عجیب و غریب که بودجه فدرال دریافت می‌کنند، شناخته می‌شوند و امسال نیز تفاوتی نداشت. در آخرین لیست گنجانده شده است “شکایت” از طرف جمهوری خواه متمایل به آزادی، نزدیک به 500000 دلار به کالج رید در پورتلند، اورگان اهدا شد. “یک اقتصاد مبتنی بر رمز ایجاد کنید که در آن به کبوترها آموزش قمار با ماشین های بازی داده شود.”


مقیاس تکان دهنده کلاهبرداری امداد کووید آشکار شد

کمک مالی دیگری به ارزش 2 میلیون دلار به Giant Screen Films تعلق گرفت “به میلیون ها بیننده تئاتر در سراسر ایالات متحده دسترسی پیدا کنید” با آثار ترویج دیرینه شناسی و سایر علوم. آنچه از این هزینه ها حاصل شد یک مستند، یک مینی سریال آموزشی و یک نمایشگاه موزه بود “الهام بخشیدن” دانش آموزان جوان بر اساس این گزارش، ورود به این موزه رایگان نبود.

سایر هزینه های برجسته شامل 250 میلیون دلار است ساخت دیوارهای مرزی در خاورمیانه و شمال آفریقا، و همچنین 179 میلیون دلار به “برنامه های انرژی سبز در آفریقا را تامین مالی کنید.”

به نظر می رسد همین دیروز بدهی ملی 20 تریلیون دلار بود، اما اکنون ایالات متحده توانسته است از 28 تریلیون دلار عبور کند. پل گفت، محدودیت‌های دولتی را که در پاسخ به همه‌گیری کووید-19 اعمال شده است، مانند قفل‌ها و دستورات ماسک‌سازی اعمال می‌کند.

بسیاری از هزینه های برجسته شده در این گزارش مربوط به کووید بود، به طوری که پل هزینه های بیش از 4 میلیارد دلار را دوبله کرد. “وام های بد خارج از برنامه حمایت از چک حقوق” و 36 میلیارد دلار “پرداخت بیمه بیکاری” به عنوان تلف شده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: