شکایت از TikTok توسط مدیر محتوا Candie Frazier توسط ویدیوهای گرافیکی آسیب دیده است

شکایت از TikTok توسط ناظر محتوا که توسط ویدیوهای گرافیکی آسیب دیده است

TikTok به ناظران نیاز دارد تا با سرعت دیوانه‌وار کار کنند و صدها ویدیو را در شیفت 12 ساعته تماشا کنند.

بر اساس شکایتی که علیه پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو و والدین آن، ByteDance Inc.، 10000 ناظر محتوای TikTok در معرض رژیم غذایی منظم از پورنوگرافی کودکان، تجاوز جنسی، سر بریدن و مثله کردن حیوانات قرار دارند.

بدتر میشود. کندی فریزیر، ناظر محتوا، در شکایت کلاسی پیشنهادی‌اش می‌گوید که وی ویدئوهایی از آدم‌خواری عجیب، سرهای له شده، تیراندازی در مدرسه، خودکشی و حتی سقوط مرگبار از ساختمان را به همراه صدا نمایش داده است.

فریزر ادعا می کند که گریزی از آن نیست. بر اساس شکایت روز پنجشنبه در دادگاه فدرال در لس آنجلس، TikTok از مدیران می‌خواهد که با سرعت دیوانه‌وار کار کنند و صدها ویدیو را در هر شیفت 12 ساعته فقط با یک ساعت استراحت برای ناهار و دو استراحت 15 دقیقه‌ای تماشا کنند.

وکلای او در شکایت او می‌گویند: «با توجه به حجم زیاد محتوا، ناظران محتوا در هر ویدیو بیش از 25 ثانیه مجاز نیستند و سه تا ده ویدیو را به طور همزمان مشاهده می‌کنند».

بر اساس این شکایت، TikTok عضو گروهی از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک و یوتیوب بود که دستورالعمل‌هایی را برای کمک به ناظران برای مقابله با تصاویر کودک آزاری که شغلشان از آنها خواسته شده بود، ایجاد کرد.

اما TikTok در اجرای دستورالعمل‌ها، که شامل ارائه حمایت روانی و محدود کردن شیفت‌ها به چهار ساعت است، شکست خورد.

فریزر که در لاس وگاس زندگی می کند، گفت که در نتیجه تمام ویدیوهای ناراحت کننده ای که مجبور به تماشای آن بوده است، از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد.

بر اساس این شکایت، شاکی مشکل خواب دارد و زمانی که می‌خوابد، کابوس‌های وحشتناکی می‌بیند.

فریزر، که به دنبال نمایندگی از سایر نمایش‌دهنده‌های محتوای TikTok است، برای آسیب‌های روانی و حکم دادگاهی که شرکت را ملزم به ایجاد صندوق پزشکی برای ناظران می‌کند، درخواست غرامت می‌کند.

TikTok بلافاصله پس از ساعات کاری عادی به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)