کامالا هریس پس از قرار گرفتن در معرض بیماری کووید را آزمایش کرد – RT World News

کاخ سفید اعلام کرد که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا پس از گذراندن یک روز با کارمندی که بعداً مشخص شد به ویروس آلوده شده است، آزمایش کووید-19 منفی شد.

تست هریس در هر دو آزمایش آنتی ژن و PCR منفی بود، پس از اینکه تست یک کارمند – که روز سه‌شنبه را با هریس گذراند – در روز چهارشنبه مثبت شد.

این کارمند تا روز چهارشنبه در آزمایشات روزانه منفی بوده و هست “به طور کامل واکسینه شده و تقویت شده و علائمی را تجربه نکرده است.” بر اساس بیانیه کاخ سفید، که اشاره کرد که با سایرینی که در تماس نزدیک با این کارمند بودند تماس گرفته می‌شود و به آنها توصیه می‌شود طبق دستورالعمل CDC آزمایش شوند.»

هریس در روزهای جمعه و دوشنبه دوباره آزمایش خواهد شد تا مطمئن شود که وی به ویروس مبتلا نشده است. با این حال، معاون رئیس جمهور ملزم به قرنطینه نیست زیرا او کاملاً واکسینه شده است.

روز دوشنبه، آزمایش کووید-19 یکی از دستیاران رئیس جمهور جو بایدن نیز پس از همکاری با بایدن در روزهای قبل در ایر فورس وان مثبت شد. بایدن پس از قرار گرفتن در معرض آزمایشات منفی دریافت کرد و مانند هریس به دلیل وضعیت کاملاً واکسینه شده خود در قرنطینه قرار نگرفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: