کالبد شکافی نشان می دهد موسس اپلیکیشن Cash پس از اصابت چاقو به قلب و ریه خود درگذشت

کالبد شکافی نشان می دهد موسس اپلیکیشن Cash پس از اصابت چاقو به قلب و ریه خود درگذشت

آقای لی 43 ساله در 4 آوریل با ضربات چاقو کشته شد

باب لی، بنیانگذار Cash App و مدیر ارشد محصولات MobileCoin در 4 آوریل در سانفرانسیسکو مورد حمله مرگبار قرار گرفت. طبق گزارش کالبد شکافی از دفتر پزشکی قانونی سانفرانسیسکو، مدیر فنی با چاقو زخمی شد که قلب و ریه های او را سوراخ کرد. CNN گزارش شده است.

آقای لی، 43 ساله، در ساعات پیش از سپیده دم 4 آوریل در محله رینکن هیل با ضربات چاقو کشته شد.

گزارش کالبد شکافی حاکی از آن است که آقای لی در زمان حمله چاقو، کوکائین، کتامین و الکل در بدن خود داشت، اما این مواد به عنوان عاملی در مرگ او مشخص نشد.

تیم پزشکان بیمارستان عمومی سانفرانسیسکو ساعت ها تلاش کردند تا لی را با بستن زخم هایش نجات دهند، اما او در ساعت 6:49 صبح روز 4 آوریل مرده اعلام شد. پزشکان سعی کردند دو زخم را در قلب لی و دیگری را در ریه چپ او ببندند. .

پاتولوژیست دکتر الن جی موفات در 5 و 6 آوریل کالبد شکافی انجام داد و در نهایت مرگ لی را یک قتل ناشی از ضربات متعدد چاقو اعلام کرد. نیویورک پست گزارش شده است.

نیما مومنی، 38 ساله، یکی از همکاران لی در صنعت فناوری، به دلیل مرگ لی به قتل متهم شده است. مومنی قرار بود بعدازظهر سه شنبه در دادگاه سانفرانسیسکو محاکمه شود، اما محاکمه او برای 18 می موکول شد. CNN گزارش گفت.

پلیس گفت که آقای لی و آقای مومنی همدیگر را می‌شناختند و کمی قبل از حادثه در خودرو بودند.

مومنی، بنیانگذار شرکت نرم افزاری Bay Area Expand IT، روز جمعه برای مدت کوتاهی در دادگاه سانفرانسیسکو حاضر شد، جایی که یک قاضی محاکمه او را تا 25 آوریل به تعویق انداخت. رویترز گزارش شده است.

دادستان سانفرانسیسکو، که قتل را “برنامه ریزی شده و عمدی” در اسناد دادگاه ارائه شده برای جلسه می خواند، نوشت که یکی از دوستان نزدیک لی، که تنها به عنوان “شاهد 1” شناخته می شود، از گذراندن وقت با بنیانگذار Cash App، مومنی و جوانتر مومنی توضیح داده است. خواهر روز قبل از قتل

شاهد 1 به بازپرسان گفت که در آن بعد از ظهر مومنی از لی 43 ساله در مورد اینکه آیا خواهرش “مواد مخدر یا هر چیز نامناسبی” انجام می دهد، بازجویی کرد. دوست گفت که لی به او اطمینان داد که هیچ اتفاقی از این قبیل رخ نداده است.

بازرسانی که پس از مرگ لی به تلفن‌های او دسترسی پیدا کردند، یک تماس فیس‌تایم بین او و خواهر مومنی را کشف کردند که نامش در اسناد دادگاه مشخص نشده است.

آنها همچنین پیامکی از طرف خواهر پیدا کردند که در آن نوشته شده بود: “فقط می‌خواستم مطمئن شوم که کارت خوب است، چون می‌دانم که نیما به سختی به تو برخورد کرده است و از تو متشکرم که مرد باکلاسی هستی که با کلاس‌های دوست دارم، خودخواه با آن رفتار می‌کنی.”

شاهد 1 گفت که برای او مشخص نیست که آیا لی با خواهر مومنی که متاهل است اما رابطه او با شوهرش “در خطر” توصیف شده است، رابطه صمیمی داشته است یا خیر.

خواهر و همسرش هر دو روز جمعه در جلسه دادگاه مومنی شرکت کردند.

مدارک دادگاه می‌گویند که تصاویر دوربین‌های نظارتی مومنی را نشان می‌دهد که ساعت 20:31 روز 3 آوریل به آپارتمان خواهرش می‌رسد و تقریباً چهار ساعت بعد لی به دنبال او می‌آید. دوربین ها هر دو مرد را 30 دقیقه قبل از قتل از آپارتمان خارج کردند.

این دو مرد در فیلم های دوربین دیده می شوند که در حال رانندگی به منطقه ای دورافتاده هستند که دادستان ها معتقدند چاقوکشی صورت گرفته است.

برنامه نقدی متعلق به Block Inc (SQ.N) به کاربران امکان انتقال پول از طریق یک برنامه تلفن همراه را می دهد که این شرکت به عنوان جایگزینی برای خدمات بانکداری سنتی معرفی می کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)