پنتاگون از «اینفلوئنسر» برای جذب نیرو استفاده کرد – RT World News

یکی از سخنگویان به فاکس نیوز گفت که این مجری که یکی از نیروهای نیروی دریایی ایالات متحده است، یک دوره شش ماهه را به عنوان “سفیر دیجیتال” به پایان رسانده است.

پنتاگون یک نفر را استخدام کرداینفلوئنسر درگ کوئین“به عنوان”سفیر دیجیتالیکی از سخنگویان روز چهارشنبه به فاکس نیوز تایید کرد که در رسانه های اجتماعی برای جذب نیروهای جدید در میان یک رکود تاریخی. این نماینده تاکید کرد: برنامه به پایان رسیده و حقوقی به ملوان پرداخت نشده است.

نیروی دریایی ایالات متحده Yeoman کلاس 2 Joshua Kelley، همچنین به عنوان بازیگر درگ شناخته می شود.هارپی دنیلز“، در ماه نوامبر در اینستاگرام خود مباهات کرد که نیروی دریایی این ملوان را به “اولین سفیر دیجیتال نیروی دریایی باشید!بیوگرافی اینستاگرام شخصیت هارپی دنیلز می‌خواند.USN/Drag Queen / ملوان و ملکه غیر باینری” با سلب مسئولیت مبنی بر اینکه نظرات کاربر توسط وزارت دفاع یا نیروی دریایی ایالات متحده تایید نشده است.thansk

ممنون از نیروی دریایی که این فرصت را به من داد! من برای نیروی دریایی صحبت نمی کنم، بلکه تجربه خود را در نیروی دریایی به اشتراک می گذارم! هویا، و بیا بریم اسلی!این مجری در پستی اینستاگرامی نوشت.

برنامه سفیر دیجیتال “طراحی شده برای کشف محیط دیجیتال برای دستیابی به طیف گسترده ای از نامزدهای بالقوههمانطور که پنتاگون با آن برخورد می کندچالش برانگیزترین محیط استخدامی که از زمان شروع به کار نیروی تمام داوطلبانه با آن روبرو بوده استسخنگو توضیح داد.


اسلحه سازی دختران الکترونیکی: چگونه ارتش ایالات متحده از یوتیوب و تیک تاک برای بهبود تصویر خود استفاده می کند

نیروی دریایی YN2 Kelley یا سایرین را به خاطر سفیران دیجیتالی نیروی دریایی جبران نکردآنها ادامه دادند. “ما اکنون در حال ارزیابی برنامه و چگونگی وجود آن در آینده هستیم.

برنامه سفیر دیجیتال در بحبوحه نظارت بیشتر بر تلاش پنتاگون برای تنوع به پایان رسید. در ماه فوریه، جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان و سنا قانونی را برای محدود کردن خدمت سربازی تراجنسیتی ارائه کردند و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را متهم به تبدیل ارتش به یک ارتش کردند.آزمایش اجتماعی را بیدار کرد” دموکرات‌های مجلس نمایندگان در ماه بعد با لایحه‌ای مقابله کردند که وزارت دفاع را از تبعیض علیه افراد تراجنسیتی منع می‌کرد.

پنتاگون ماه گذشته فاش کرد که ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی قرار است هزاران نفر اهداف استخدامی را برای سال جاری از دست بدهند و تنها تفنگداران دریایی به هدف خود رسیده اند. در حالی که کاهش چشم اندازهای مناسب از نظر جسمی و ذهنی دلیل اصلی این کمبود است، منتقدان تغییر روابط عمومی “بیدار” پنتاگون استدلال کرده‌اند که این رویکرد در واقع نیروهای بالقوه را فراری می‌دهد.

تا سال 2011، اعضای خدمات LGBTQ موظف بودند بر اساس دستورالعمل سیاستی معروف به «نپرس، نگو»، تمایلات جنسی خود را مخفی نگه دارند. در سال 1993 به تصویب رسید، این در واقع کاهش ممنوعیت عمومی قبلی برای استخدام همجنس گرایان بود. کلی شخصیت هارپی دنیلز را اینگونه توصیف کرده است:ادای احترام به بسیاری از اعضای خدماتی که در جریان نپرس، نگو، اخراج، آزار و اذیت، آزار و اذیت یا بدتر از آن به دلیل همجنس گرا بودن آشکار شدند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: