کارمند سی ان ان اتهامات جنسی کودکان را رد می کند – اخبار RT World

جان گریفین، تهیه‌کننده سی‌ان‌ان، متهم به اغوا کردن کودکان به خانه‌اش برای فعالیت جنسی غیرقانونی، در اتهامات قاچاق جنسی کودکان بی‌گناه است.

در جریان محاکمه در دادگاه ورمونت در روز چهارشنبه، گریفین در مورد سه اتهام قاچاق جنسی کودکان اعتراف کرد که بی گناه است، در حالی که وکیل مایکل درشر هشدار داد که این مرد 44 ساله خطر زیادی برای آزادی دارد.

درشر گفت که گریفین داشت “ناصادقانه سعی کرد راه خود را از مسئولیت پذیری در میان بگذارد” و داشت “سعی کرد راه خود را از دردسر بخرد” او اضافه کرد: هیچ مجموعه شرایطی وجود ندارد که بتواند دادگاه را از ادامه حضور او اطمینان دهد یا خطری را که در صورت آزادی ایجاد می‌کند برطرف کند.»

به گزارش فاکس نیوز، گریفین با لباس نارنجی وارد دادگاه برلینگتون شد. و “از پشت غل و زنجیر شده بود زیرا دو مارشال او را به داخل هدایت کردند و در کنار وکیلش نشستند.” محاکمه تقریباً 15 دقیقه به طول انجامید.


تهیه کننده CNN به جنایات جنسی تکان دهنده زیر سن قانونی متهم شد

گریفین در کنار کریس کومو مجری CNN کار می کرد که این ماه به دلیل کمک به دفاع از برادرش در برابر اتهامات سوء رفتار جنسی از این شبکه اخراج شد. کومو پس از اخراجش به سوء رفتار جنسی متهم شد.

به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده، گریفین چندین والدین را متقاعد کرد “به او اجازه دهند تا دخترانشان را به گونه ای تربیت کند که از نظر جنسی مطیع باشند.”

در یک مورد، گریفین 3000 دلار برای پرواز یک دختر 9 ساله و مادرش از نوادا به بوستون پرداخت کرده است. “فعالیت جنسی غیر قانونی” با دختر در خانه اش

تهیه‌کننده سی‌ان‌ان – که پس از خبر دستگیری‌اش در انتظار تحقیقات از کار تعلیق شد – در صورت مجرم شناخته شدن این اتهامات ممکن است به حبس ابد محکوم شود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: