فائوچی از آمریکایی‌ها می‌خواهد که اعضای خانواده بدون واکس را از تعطیلات منع کنند – RT World News

آنتونی فائوچی، مشاور ارشد کاخ سفید برای مقابله با بیماری کووید، از آمریکایی‌ها خواسته است که به اعضای خانواده‌های واکسینه نشده شانه سرد بدهند، و پیشنهاد می‌کند که به دلیل وضعیت ایمن‌سازی به جشن‌های تعطیلات دعوت نشوند.

فائوچی در گفتگو با ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که مردم باید از دیدن اقوام واکس نشده خود برای فصل تعطیلات خودداری کنند، و پیشنهاد کرد که گردهمایی‌ها می‌توانند از سر گرفته شوند. “زمانی دیگر” زمانی که همه گیری کووید-19 است “سراسر.” او هیچ تخمینی برای زمان وقوع آن ارائه نکرد.

“من فکر می کنم ما با یک وضعیت به اندازه کافی جدی روبرو هستیم که اگر یک فرد واکسینه نشده باشد، می گویم “خیلی متاسفم، اما نه این بار.” او سه‌شنبه شب با هشدار بدی نسبت به ویروس کرونا نوع Omicron گفت “می‌خواهد پیدا کند [those]” که جرقه دریافت نکرده اند

بهترین چیز برای شما و خانواده‌تان و همچنین مسئولیت اجتماعی شماست که اجازه ندهید وسیله نقلیه‌ای باشید. [spreading] به شخص دیگری که ممکن است بسیار آسیب پذیر باشد.»


فائوچی می خواهد حکم کووید تغییر نام دهد

توصیه های فائوچی در تعطیلات به همین جا ختم نشد، با این حال، بعداً در روز چهارشنبه استدلال کرد که حتی کسانی که به طور کامل واکسینه شده اند و دوز تقویت کننده دریافت کرده اند، باید از گردهمایی های بزرگتر که بیش از 30 نفر در آن شرکت می کنند، اجتناب کنند، زیرا این موارد باعث می شود که شرکت کنندگان در این مراسم شرکت کنند. “ریسک بالاتر” صرف نظر از اینکه آنها چند ضربه زده اند.

اظهارات این کارشناس بهداشت پس از آن بیان می شود که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) مجموعه دستورالعمل های تعطیلات خود را در اوایل ماه جاری صادر کرد که به آمریکایی ها پیشنهاد می دهد واکسینه شوند و از فضاهای داخلی شلوغ و غیره اجتناب کنند. آژانس از تماس تلفنی برای دعوت نکردن بستگان واکسینه نشده به جشن ها خودداری کرد، با این حال، فقط توصیه کرد که اقدامات احتیاطی بیشتری انجام شود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: