کارمندان تسلا تصاویر حساس ضبط شده توسط خودروها را به اشتراک گذاشتند – رویترز – اخبار RT World

کارگران سابق به آژانس گفتند که برخی از تصاویر به میم تبدیل شده و از طریق چت های داخلی توزیع شده است

کارگران تسلا به اشتراک گذاشتند “بسیار تهاجمی” چند تن از کارمندان سابق شرکت ایلان ماسک به رویترز گفته اند که تصاویر و ویدئوهای ضبط شده توسط خودروهای برقی مشتریان و مسخره کردن آنها در گروه های چت داخلی.

سازنده خودروهای برقی از مشتریان خود برای جمع آوری داده ها از وسایل نقلیه به منظور بهبود فناوری خودران خود رضایت می گیرد. با این حال، این شرکت به مالکان اطمینان می دهد که کل سیستم است “از ابتدا برای محافظت از حریم خصوصی شما طراحی شده است” این آژانس در گزارش روز پنجشنبه خود اشاره کرد.

به گفته 9 کارگر سابق که با آژانس صحبت کردند، گروه‌هایی از کارمندان فیلم‌های خصوصی مشتریان را در چت‌های داخلی تسلا بین سال‌های 2019 تا 2022 به اشتراک گذاشتند.

یکی از منابع گفت یکی از کلیپ های مورد بحث مردی را در حالی که کاملا برهنه بود به ماشین الکتریکی خود نزدیک می کند.


تسلا بیش از 360000 خودرو را به دلیل تهدید خودران فراخوان می کند

سایر موارد تصادفات و حوادث خشم جاده ای را نشان می دهند. یک ویدیوی خاص از برخورد تسلا با دوچرخه با یک کودک در یک منطقه مسکونی در اطراف دفتر این شرکت در سن متئو، کالیفرنیا پخش شد. “مثل آتش سوزی،” یک کارمند سابق ادعا کرد

من از این موضوع آزارم می‌دهد، زیرا افرادی که ماشین را می‌خرند، فکر نمی‌کنم آنها بدانند که حریم خصوصی آن‌ها، مانند، رعایت نشده است… ما می‌توانیم آنها را در حال شستن لباس‌ها و چیزهای واقعاً صمیمی ببینیم. می توانستیم بچه هایشان را ببینیم.» یکی دیگر از کارگران سابق به آژانس گفت.

هفت کارمند سابق نیز به رویترز گفتند که نرم افزاری که در محل کار استفاده می کردند به آنها امکان می داد مکان تهیه عکس یا فیلم را ببینند، علیرغم اینکه تسلا به مشتریان خود اطمینان می داد که “ضبط های دوربین ناشناس باقی می مانند و به شما یا وسیله نقلیه شما مرتبط نیستند.”

بیشتر بخوانید:
رویترز – تسلا مجبور به کاهش قیمت در چین شد

این آژانس خاطرنشان کرد که نمی تواند هیچ یک از تصاویر یا کلیپ های توصیف شده توسط منابع خود را به دست آورد، زیرا آنها گفتند که همه آنها حذف شده اند. برخی از کارمندان سابق نیز به روزنامه نگاران گفتند که آنها تنها مشاهده کرده اند که داده های خصوصی برای اهداف قانونی به اشتراک گذاشته شده است، مانند کمک گرفتن برای همکاران. هنگامی که رویترز برای اظهار نظر در مورد این موضوع به تسلا مراجعه کرد، پاسخی نداد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: