معلم آمریکایی پس از اینکه از دانش‌آموزان خواسته بود برای تمرین تیراندازی فعال بنویسند، اخراج شد.

معلم آمریکایی پس از اینکه از دانش‌آموزان خواسته بود برای تمرین تیراندازی فعال بنویسند، اخراج شد.

او گفت که از تنظیم این تکلیف پشیمان نیست.

طبق گزارش NBC News، معلمی در فلوریدا پس از اینکه از دانش‌آموزان خواست پیش از تمرین تیراندازی فعال در محوطه دانشگاه، خود را بنویسند، اخراج شد. جفری کین، معلم روان‌شناسی در دبیرستان دکتر فیلیپس، اظهار داشت که او احساس می‌کرد که هنگام محول کردن تکلیف به دانش‌آموزان در کلاس‌های یازدهم و دوازدهم در دوره اول سه‌شنبه، از احتیاط کامل استفاده می‌کرد.

آقای کین اظهار داشت که پس از شنیدن این تمرین در روز دوشنبه، او معتقد است که آگهی های ترحیم دانش آموزان آنها را تشویق می کند تا در صورت وقوع تیراندازی در مدرسه به فکر کردن در مورد زندگی خود بپردازند. او به یاد می آورد که به 35 دانش آموز گفت: “این راهی برای ناراحت کردن شما یا هر چیز دیگری نیست.”

معلم روانشناسی به این نشریه گفت: “این کار برای ترساندن آنها یا ایجاد احساس مرگ در آنها نبود، بلکه فقط برای کمک به آنها بود تا بفهمند چه چیزی در زندگی آنها مهم است و چگونه می خواهند زندگی خود را به جلو برسانند و چگونه زندگی می کنند. می خواهند چیزهایی را در سفر خود دنبال کنند.”

سرانجام مشخص شد که شخصی از وظیفه معلم ناراضی است. در دوره دوم آن روز، برخی از شاگردان آقای کین ظاهراً به او گفتند که توسط مقامات مدرسه در مورد آگهی های ترحیم مورد بازجویی قرار گرفته اند. به او اطلاع دادند که در اواسط دوره هفتم از سمت خود که در ژانویه آغاز کرده بود، برکنار شده است.

او گفت: “اگر نمی توانید واقعی با آنها صحبت کنید، پس در این محیط چه اتفاقی می افتد؟ در ذهن من، من هیچ اشتباهی انجام نداده ام.”

ناحیه مدرسه اورنج کانتی در بیانیه‌ای گفت: “خانواده‌های دبیرستان دکتر فیلیپس مطلع شدند که معلمی در مورد خشونت مدرسه تکلیف نامناسبی داده است. اداره بلافاصله تحقیق کرد و کارمند آزمایشی خاتمه یافت.”

آقای کین به ان‌بی‌سی نیوز گفت که هیچ راه اداری برای درخواست بازگشت به کارش ندارد، زیرا او یک استخدام جدید برای واجد شرایط بودن برای عضویت در اتحادیه معلمان محلی است. علاوه بر این، طبق بیانیه ناحیه مدرسه، آقای کین همچنان در حال تکمیل دوره آزمایشی پس از استخدام خود بود که نشان می‌دهد ممکن است اخراج او سریع‌تر از معلمی انجام شود که دوره آزمایشی را به پایان رسانده است.

او در پایان گفت: “فکر نمی‌کنم کاری را اشتباه انجام داده‌ام. می‌دانم که آینده نگری 20/20 است، اما صادقانه بگویم که فکر نمی‌کردم یک نوجوان 16، 17، 18 ساله از صحبت کردن در مورد چیزی آزرده شود یا ناراحت شود. در حال حاضر در مورد صحبت کردن.