دونالد ترامپ از عصرانه در UFC 287 لذت می برد. واکنش جمعیت چگونه بود

تماشا کنید: دونالد ترامپ از عصرانه در UFC 287 لذت می برد. واکنش جمعیت چگونه بود

دانا وایت، رئیس UFC، کید راک ستاره پاپ و مایک تایسون، اسطوره بوکس، به ترامپ پیوستند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در میان مشکلات حقوقی مداوم، در مسابقات قهرمانی نهایی مبارزه (UFC) 287 در میامی، فلوریدا، حضور غافلگیرکننده‌ای داشت. ترامپ 76 ساله در حال حاضر با اتهامات متعددی در ارتباط با 34 فقره جعل سوابق تجاری در نیویورک مواجه است.

ترامپ در پایان مبارزه کلوین گاستلوم و کریس کوتیس روی کارت مقدماتی UFC 287 وارد مرکز کاسیا شد و جمعیت تشویق کننده را بسیار خوشحال کرد. بعد از اینکه گاستلوم و کورتیس با هم درگیر شدند، طرفداران از قبل غوغا می کردند و آمدن ترامپ فقط هیجان را تشدید کرد. در حالی که ترامپ به سمت صندلی خود می رفت، جمعیت با شعارهای «ایالات متحده آمریکا» به راه افتادند. رئیس جمهور سابق نیز با دست زدن به جمعیت و لبخند قدردانی خود را از استقبال گرم نشان داد.

دانا وایت، رئیس UFC، کید راک ستاره پاپ و مایک تایسون، اسطوره بوکس، در میان مهمانان VIP، به ترامپ در کنار قفس پیوستند. در طول شب، ترامپ با تشویق های بلند هواداران روبرو شد و حتی برای حمایت از جمعیت خشمگین مشت خود ایستاد. ترامپ همچنین وقت گذاشت و با اعضای ارتش عکس گرفت و حمایت خود را از نیروهای مسلح نشان داد.

در میان مسائل حقوقی جاری، ترامپ همچنان بر روی دعواها متمرکز بود و از نزدیک شاهد برگزاری UFC 287 در طول شب بود. علیرغم جنجال هایی که پیرامون ظاهر او وجود داشت، به نظر می رسید که هیجان و انرژی جمعیت روحیه ترامپ را تقویت کرده است، زیرا او از یک شب درگیری سطح بالا در میامی لذت می برد.

ایالت فلوریدا عمدتاً جمهوری‌خواه بوده و دموکرات‌ها از سال 1999 هیچ کدام از مجلس‌های قانونگذار و فرمانداری را در اختیار ندارند.

ویدئویی که یکی از کاربران ترامپ در این مراسم به اشتراک گذاشته است:

تحقیقات در حال انجام علیه ترامپ در حال بررسی پرداخت‌های ادعایی «پول خاموش» است که به استورمی دنیلز ستاره فیلم‌های بزرگسالان و کارن مک‌دوگال مدل سابق پلی‌بوی پرداخته‌اند.

اتهامات علیه ترامپ از این ادعا ناشی می شود که او برای جلوگیری از انتشار روابط جنسی ادعایی آنها با او قبل از انتخابات 2016 ایالات متحده، پرداخت پولی را به دنیلز و مک دوگال ترتیب داده است. علاوه بر این، او همچنین در تحقیقات جنایی در واشنگتن در ارتباط با تلاش هایش برای لغو نتایج انتخابات 2020 و سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده شرکت دارد. همچنین تحقیقات جنایی جداگانه ای در گرجستان در رابطه با تلاش های ترامپ برای براندازی شکستش در آن ایالت وجود دارد.