ژاپن تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین اعلام کرد

ژاپن تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین اعلام کرد

تحریم‌های جدید ژاپن شامل «توقیف دارایی‌های افراد روسی» است.

توکیو:

ژاپن روز جمعه تحریم های جدیدی را علیه روسیه به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین اعلام کرد که بخش های نظامی و همچنین بخش های ساختمانی و مهندسی را هدف قرار می دهد.

روسیه پس از اعزام نیرو به اوکراین در فوریه سال گذشته، با موجی از تحریم‌ها مواجه شد، اما درخواست‌های کیف و متحدانش برای اقدام شدیدتر علیه مسکو افزایش یافته است.

آخرین تحریم توکیو به دنبال نشست گروه هفت ژاپن برگزار می‌شود که هفته گذشته در هیروشیما میزبانی کرد، جایی که رهبران این اتحادیه موافقت کردند روسیه را از فناوری، تجهیزات صنعتی و خدماتی که از ماشین جنگی آن پشتیبانی می‌کند، گرسنه نگه دارند.

هیروکازو ماتسونو، سخنگوی ارشد دولت ژاپن گفت: تحریم‌های جدید ژاپن شامل مسدود کردن دارایی‌های افراد و گروه‌های روسی، ممنوعیت صادرات کالا به سازمان‌های مرتبط با ارتش روسیه و ممنوعیت صادرات خدمات ساختمانی و مهندسی به روسیه است. خبرنگاران

به گفته دولت ژاپن، مسدود کردن دارایی ها 17 فرد و 78 گروه از جمله مقامات بلندپایه نظامی را هدف قرار می دهد، در حالی که 80 سازمانی که با محدودیت های صادراتی مواجه شده اند شامل اپراتور تلفن همراه روسیه مگافون است.

ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا اخیراً مجازات‌های جدیدی را علیه مسکو و همچنین تعهدات کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین از جمله جنگنده‌های F-16 اعلام کرده‌اند.

ماتسونو همچنین طرح استقرار تسلیحات هسته ای تاکتیکی روسیه در بلاروس را محکوم کرد.

الکساندر لوکاشنکو، رهبر بلاروس روز پنجشنبه گفت که مسکو انتقال تسلیحات اتمی به خاک خود را آغاز کرده است.

ماتسونو گفت که این “وضعیت را بیشتر تشدید خواهد کرد”.

ژاپن به عنوان تنها کشوری که در زمان جنگ متحمل بمباران اتمی شده، هرگز نمی‌تواند تهدید روسیه به سلاح‌های هسته‌ای را تحمل کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)