ایالات متحده در حال بررسی اجازه دادن به نوجوانان برای کار در بارها برای رفع کمبود نیروی کار هستند

ایالات متحده در حال بررسی اجازه دادن به نوجوانان برای کار در بارها برای رفع کمبود نیروی کار هستند

قانونگذاران قوانینی را پذیرفته اند که به کودکان اجازه می دهد در مشاغل خطرناک کار کنند.

ده ایالت از مجموع 50 ایالت ایالات متحده آمریکا در حال بررسی کاهش قوانین کار کودکان هستند که به نوجوانان اجازه می دهد ساعات بیشتری را در شب های مدرسه و در نقش های گسترده، از جمله سرو الکل در میخانه ها، کار کنند.

مطابق با قطار زیر زمینی، تعدادی از ایالت های ایالات متحده در حال بحث در مورد کاهش مقررات خود در مورد کار کودکان هستند، از جمله چندین ایالت که در نظر دارند به نوجوانان اجازه فروش الکل در کافه ها را بدهند. موج اخیر قانون کار کودکان در آرکانزاس آغاز شد، جایی که فرماندار سارا هاکبی سندرز لایحه ای را امضا کرد که الزام کودکان زیر 16 سال برای دریافت مجوز کار از بخش کار ایالت را حذف کرد.

سخنگوی فرماندار جمهوری خواه گفت: «فرماندار معتقد است که حمایت از نوجوانان بسیار مهم است، اما این مجوز بار خودسرانه ای بر دوش والدین بود تا از دولت اجازه بگیرند تا فرزندشان شغل پیدا کند.»

گزارش در قطار زیر زمینی همچنین اظهار داشت که در ماه آوریل، قانونگذار آیووا تحت کنترل جمهوری خواهان لایحه ای را تصویب کرد که به کودکان 14 و 15 ساله اجازه می دهد در خشکشویی های صنعتی، فریزرهای گوشت کار کنند و در برخی از کارخانه ها “کارهای مونتاژ سبک” را انجام دهند. خردسالان 16 و 17 ساله نیز مجاز به سرو الکل در رستوران ها و بارها هستند، تا زمانی که موسسات غذا نیز سرو کنند.

بر اساس گزارشی که توسط موسسه سیاست اقتصادی ایالات متحده، “در زمانی که نقض جدی کار کودکان در مشاغل خطرناک بسته بندی گوشت و تولید در حال افزایش است، چندین قانونگذار ایالتی در حال تضعیف یا تهدید به تضعیف حمایت از کار کودکان هستند.”

“این روند منعکس کننده یک فشار هماهنگ چند صنعت برای گسترش دسترسی کارفرما به نیروی کار کم دستمزد و تضعیف قوانین ایالتی کار کودکان به روش هایی است که با حمایت های فدرال در تضاد است، در تعقیب اهداف بلندمدت مورد حمایت صنعت برای بازنویسی قوانین فدرال کار کودکان و موارد دیگر. حمایت از کارگران برای کل کشور.”

فرزندان خانواده های فقیر و به ویژه جوانان سیاه پوست، قهوه ای و مهاجر بیشترین آسیب را از چنین تغییراتی متحمل می شوند.

در همین حال، بر اساس گزارش یونیسف، تقریباً 160 میلیون کودک در آغاز سال 2020 تحت کار کودکان قرار گرفتند که 9 میلیون کودک دیگر به دلیل تأثیر کووید-19 در معرض خطر قرار گرفتند. این تقریباً یک نفر از هر 10 کودک در سراسر جهان است. تقریبا نیمی از آنها در مشاغل خطرناکی هستند که به طور مستقیم سلامت و توسعه آنها را به خطر می اندازد.

کودکان ممکن است به دلایل مختلف به کار سوق داده شوند. اغلب، کار کودک زمانی اتفاق می‌افتد که خانواده‌ها با چالش‌های مالی یا عدم اطمینان مواجه می‌شوند، چه به دلیل فقر، بیماری ناگهانی یک مراقب یا از دست دادن شغل یک حقوق‌بگیر اولیه.