چشمی مجهز به هوش مصنوعی به دنبال بهبود نحوه صحبت کردن انسان است

چشمی مجهز به هوش مصنوعی به دنبال بهبود نحوه صحبت کردن انسان است

برایان چیانگ یک چشمی واقعیت افزوده مجهز به RizzGPT در سانفرانسیسکو می پوشد.

سانفرانسیسکو:

اگر ChatGPT می تواند به شما در نوشتن یک مقاله یا طراحی یک برنامه غذایی کمک کند، ممکن است به شما کمک کند با انسان های دیگر صحبت کنید؟

این همان چیزی است که برایان چیانگ، دانشجوی 22 ساله علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد، اوایل امسال متعجب بود.

بنابراین، او یک چشمی واقعیت افزوده و لپ‌تاپ خود را گرفت و چند دوست را برای کدنویسی به نام RizzGPT استخدام کرد.

چشمی – یک مونوکل طراحی شده توسط Brilliant Labs که منبع باز است تا بتوان سیستم عامل آن را آزمایش کرد – دارای یک دوربین، یک میکروفون و یک صفحه نمایش پروژکتور داخلی است که در آن کلمات در مقابل چشم کاربر نمایش داده می شوند.

هنگامی که شخصی با کاربر صحبت می کند، RizzGPT مکالمه را از طریق میکروفون نظارت می کند، آن را به متن تبدیل می کند و آن را از طریق WiFi به چت ربات هوش مصنوعی OpenAI ChatGPT ارسال می کند تا پاسخ ایجاد کند. سپس آن پاسخ پس از تأخیر کوتاهی روی صفحه نمایش کوچک مونوکل ظاهر می شود.

آقای چیانگ می‌گوید: «RizzGPT اساساً از هوش مصنوعی برای ارائه جذابیت در صورت تقاضا برای شما استفاده می‌کند، و بنابراین به مکالمه فعلی شما گوش می‌دهد و دقیقاً به شما می‌گوید که بعداً چه بگویید.»

رویترز در تظاهراتی از آقای چیانگ پرسید: “بزرگترین نقطه ضعف خود را در چه می بینید؟”

آقای چیانگ بعد از حدود پنج ثانیه از مونوکل خواند: “من معتقدم بزرگترین ضعف من این است که گاهی اوقات می توانم بیش از حد به خودم سخت بگیرم. من همیشه در تلاش هستم تا بهترین کار را انجام دهم و گاهی اوقات می توانم خودم را بسوزانم.”

تأخیر و پاسخ هنوز خیلی طبیعی – یا کاریزماتیک نیست. آقای چیانگ گفت، اما این کاملاً یک نمونه اولیه است که برای نشان دادن آنچه ممکن است با این فناوری امکان پذیر باشد، طراحی شده است.

او گفت: مدتی است که نحوه تعامل ما با کامپیوترها تغییر کرده است. “شما شاهد همگرایی اتصال 5G، عینک‌های AR، سخت‌افزار و هوش هستید که اساساً روش جدیدی برای تعامل با این سیستم‌ها ایجاد می‌کنند، یک سیستم عامل جدید که در آن بسیار طبیعی‌تر است.”

او گفت که هدف جایگزینی کامل گفتگوی طبیعی انسانی نبود.

“این فقط به عنوان این نوع کمک کمکی است که به شما کمک می کند در مورد چیزهایی فکر کنید که ممکن است فراموش کرده باشید… من فکر می کنم در این نقش می تواند برای افرادی که با اضطراب اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند و مشکل دارند، صحبت کردن با آنها فوق العاده مفید باشد. دیگران.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)