چامسکی، بوتشتاین اعتراف می‌کنند که با اپشتین معامله کرده‌اند – WSJ – اخبار جهانی RT

این نشریه می‌گوید که گزارش آن بینش‌هایی را در مورد اینکه چگونه این سرمایه‌دار فقید به همکاران خود اعطا می‌کند، ارائه می‌کند.

فیلسوف و فعال نوام چامسکی و رهبر ارکستر لئون بوتشتاین به وال استریت ژورنال تأیید کرده اند که قبلاً در معاملات با جفری اپستاین، سرمایه دار بدنام و مجرم جنسی محکوم شده بودند.

اپستین که ارتباطات گسترده ای در محافل سیاسی، تجاری، شوبیز و دانشگاهی داشت، در سال 2019 در سلولی در زندان درگذشت، در حالی که منتظر محاکمه به اتهامات قاچاق جنسی بود. WSJ در گزارشی در روز چهارشنبه گفت، چامسکی و بوتشتاین هر دو پس از سال 2008 با این سرمایه‌دار معامله داشتند، زمانی که او به خرید یک کودک برای کار جنسی و جلب یک فاحشه اعتراف کرد.

چامسکی به این رسانه گفت که هیچ پولی از اپشتین دریافت نکرده است و فقط از سرمایه‌دار خواسته است تا در این زمینه کمک کند. “یک موضوع فنی” مربوط به پرداخت وجوه مشترک از ازدواج اول او.

انتقال حدود 270000 دلار از یک حساب مرتبط با اپشتاین در مارس 2018 بود. «محدود به تنظیم مجدد سرمایه‌های خودم، و یک پنی از اپشتاین را شامل نمی‌شود.» او پافشاری کرد.

همسر مرحومم 15 سال پیش پس از یک بیماری طولانی درگذشت. ما به مسائل مالی توجه نکردیم. از اپستین راهنمایی خواستیم. به نظر می رسید ساده ترین راه انتقال وجه از یک حساب به نام من به حساب دیگر از طریق دفتر او باشد. پیرمرد 94 ساله توضیح داد.


جهان به فاجعه

چامسکی قبلاً به WSJ گفته بود که اپشتین را می‌شناسد و آنها گهگاه برای بحث در مورد مسائل سیاسی و آکادمیک ملاقات می‌کردند.

بوتشتاین گفت که او در موارد متعددی با سرمایه‌دار فقید تماس گرفته است تا بتواند برای کالج بارد در نیویورک پول جمع‌آوری کند، جایی که او از دهه 1970 پست ریاست را بر عهده داشت.

رهبر سوئیسی-آمریکایی دریافت چک هایی به مبلغ 150000 دلار از یک حساب مرتبط با اپشتاین در سال 2016 را تایید کرد. با این حال، او اصرار داشت که این پول را در اواخر همان سال به عنوان بخشی از کمک مالی بزرگتر بیش از 1 میلیون دلار به مدرسه منتقل کرده است. کالج بارد به این رسانه تایید کرد که آن کمک مالی را از Botstein دریافت کرده است.

به گفته هادی، اپستین او را به عنوان مشاور برای یکی از پروژه های خود تعیین کرد و وجوه را به عنوان پرداخت کار به او منتقل کرد. با این حال، این نوازنده گفت که او در واقع هیچ مشاوره ای برای مجرم جنسی محکوم نکرده است.

من نمی دانم چرا او [Epstein] این طرح را ساخت. او نمی خواست برای بارد چک بنویسد. او به من رحم کرد و گفت: من به شما پول می دهم و شما هر کاری می خواهید با آن انجام دهید. بوتشتاین به یاد آورد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: