شاهزاده هری و همسرش مگان در نزدیکی تعقیب و گریز خودروی فاجعه بار در نیویورک

شاهزاده هری و همسرش مگان در

این حادثه پس از شرکت مگان و هری در مراسم اهدای جوایز در نیویورک رخ داد.

لندن:

سخنگوی شاهزاده روز چهارشنبه گفت که شاهزاده هری، همسرش مگان و مادرش پس از شرکت در مراسم اهدای جوایز در نیویورک، در یک “تعقیب و گریز خودرویی نزدیک به فاجعه بار” شامل عکاسان پاپاراتزی شرکت کردند.

این حادثه پس از آن رخ داد که آنها سه شنبه شب بنیاد خانم برای زنان را ترک کردند، جایی که مگان به دلیل کارش مورد تجلیل قرار گرفت.

سخنگوی این زوج در بیانیه‌ای گفت: «شب گذشته، دوک و دوشس ساسکس و خانم راگلند در یک تعقیب و گریز تقریباً فاجعه‌بار اتومبیل به دست یک حلقه از پاپاراتزی‌های بسیار تهاجمی شرکت کردند.»

این تعقیب و گریز بی وقفه، که بیش از دو ساعت به طول انجامید، منجر به تصادفات نزدیک با سایر رانندگان در جاده، عابران پیاده و دو افسر NYPD (اداره پلیس نیویورک) شد.

شاهزاده مدت‌هاست که در مورد عصبانیت خود از نفوذ مطبوعاتی صحبت کرده است که او آن را مقصر مرگ مادرش پرنسس دایانا می‌داند که در سال 1997 در اثر سقوط لیموزینش در حالی که از تعقیب پاپاراتزی در پاریس دور می‌شد، کشته شد.

سخنگوی این زوج گفت که تعقیب و گریز ممکن است کشنده باشد و شامل رانندگی پاپاراتزی در پیاده رو، روشن کردن چراغ قرمز و رانندگی در حین گرفتن عکس باشد.

تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، هری، مگان و مادرش را نشان می دهد که در پشت یک تاکسی نیویورک نشسته اند.

سخنگو گفت که اینها “نگاهی کوچک به دفاع و فریب های مورد نیاز برای پایان دادن به آزار و اذیت” است.

این سخنگو گفت: «در حالی که یک شخصیت عمومی با سطحی از علاقه مردم همراه است، اما هرگز نباید به قیمت امنیت کسی تمام شود. انتشار این تصاویر، با توجه به روش‌هایی که به دست آمده‌اند، یک عمل بسیار سرزده را تشویق می‌کند که برای همه افراد درگیر خطرناک است.»

هری و مگان در سال 2020 از نقش سلطنتی خود کناره‌گیری کردند و تا حدودی به دلیل آنچه آنها به عنوان آزار رسانه‌ای شدید توصیف کردند به ایالات متحده نقل مکان کردند.

شاهزاده در حال حاضر درگیر پرونده های متعدد دادگاهی در لندن است که در آن مقالاتی را به استفاده از روش های غیرقانونی برای هدف قرار دادن خود و خانواده اش متهم کرده است.

او همچنین به دنبال لغو تصمیم دولت بریتانیا برای سلب حفاظت پلیس متخصص از او در هنگام حضور در بریتانیا است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)