پیشخدمت خون خود را در کوکتل در کافه ژاپن می گذارد، اخراج شد

این کافه در توییتی نوشت که درهای خود را به مدت یک روز بسته است تا لیوان های نوشیدنی را جایگزین کند

در یک حادثه عجیب، پیشخدمت یک کافه در ژاپن پس از اینکه مشخص شد خون خود را در کوکتل مشتری مخلوط کرده است، اخراج شد. بر اساس مستقلکافه ای به نام Mondaiji Con Cafe Daku که به معنای «کافه مشکل کودک تاریک» ترجمه می شود، موضوع آن استخدام پیشخدمت هایی است که آرایش تیره و گوت دارند.

که در یک توییت، کافه ای در ساپورو این خبر را اعلام کرد و گفت که آنها زنی ناشناس را که برای مشتریان نوشیدنی هایی به نام اوریکاکو – مخلوط با میوه ها، شربت های رنگارنگ و خون خودش- درست می کرد، اخراج کردند. کافه همچنین کسب و کار خود را برای یک روز تعطیل کرد تا تمام شیشه های آلوده را جایگزین کند.

در این توییت آمده است: «چنین عملی با تروریسم شغلی پاره وقت تفاوتی ندارد و مطلقاً قابل قبول نیست».

که در یک توییت دیگر، مالک بابت این حادثه از مشتریان عذرخواهی کرد. ”لطفا اجازه دهید فروشگاه را کمی بیشتر ادامه دهم تا بتوانم به تنهایی خوشحال باشم. من فروشگاه را تمیز می کنم، عینک را عوض می کنم و الکلی را که ممکن است آلوده شده باشد دور بریزم. یک بار دیگر، بسیار متاسفم که این بار برای شما دردسر ایجاد کردم.

قابل ذکر است که پیشخدمت به درخواست مشتری خون خود را به نوشیدنی تزریق کرد. این کافه در ماه مارس در منطقه سرگرمی Susukino در ساپورو سیتی افتتاح شد و برای مشتریان 2500 ین (حدود 25 دلار) هزینه دارد تا در کافه هرچه می خواهند بنوشند.

دکتر زنتو کیتائو در مورد این حادثه به مجله ژاپنی فلش گفت: «نوشیدن خون افراد دیگر یک عمل بسیار خطرناک است. مواردی که افراد در اثر نوشیدن خون شخص دیگری آلوده می شوند نادر است، اما بیماری های عمده ای از طریق خون قابل انتقال هستند، از جمله HIV، هپاتیت C، هپاتیت B و سیفلیس. اگر زخم در دهان وجود داشته باشد، به راحتی توسط انتقال خون آلوده می شود. .”