پنتاگون «خطر چین» را در پیش‌فرض ایالات متحده می‌بیند – RT World News

رهبران ارشد نظامی ادعا کردند که برای مقابله با پکن به افزایش گسترده هزینه ها نیاز است

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده و دیگر مقامات ارشد پنتاگون از قانونگذاران خواسته اند تا سقف استقراض فدرال را تمدید کنند و اصرار دارند که عدم پرداخت بدهی ملی برای شهرت و اعتبار آمریکا ویرانگر خواهد بود. “جسور کردن” چین.

در جلسه استماع تخصیص دفاعی سنا در روز پنجشنبه، هم آستین و هم رئیس ستاد مشترک، مارک میلی، در حمایت از درخواست بودجه سال 2024 کاخ سفید صحبت کردند و همچنین هشدار دادند که عدم تعهد ضربه بزرگی به امنیت ملی ایالات متحده وارد می کند.

چین در حال حاضر ما را در سخنرانی های آشکار خود و غیره به عنوان یک قدرت رو به زوال توصیف می کند. میلی گفت. عدم پرداخت بدهی تنها این تفکر را تقویت می کند و چین را جسور می کند و خطر را برای ایالات متحده افزایش می دهد.

با این استدلال که بودجه بودجه 842 میلیارد دلاری پنتاگون برای سال آینده است “با توجه به جدیت رقابت استراتژیک ما با جمهوری خلق چین،” آستین در ادامه بیان کرد که پیش‌فرض انجام می‌شود “خطر قابل توجهی برای شهرت ما” که می تواند به نفع پکن باشد.


پیش‌فرض برای خزانه‌داری آمریکا یک فاجعه است

«آنچه که به طور واقع بینانه برای ما معنی دارد این است که در برخی موارد نمی توانیم با هیچ درجه ای از پیش بینی به سربازان خود پول بدهیم. و این قابل پیش بینی بودن برای ما واقعاً مهم است.” او اضافه کرد. این می‌تواند تأثیر واقعی بر جیب نیروهای ما و غیرنظامیان ما داشته باشد.»

وزیر دفاع در سخنان افتتاحیه خود همچنین گفت که بودجه مورد نظر ارتش نسبت به سال 2023 افزایش 3.2 درصدی را نشان می دهد – از جمله افزایش 40 درصدی به “ابتکار بازدارندگی اقیانوس آرام” که هدف آن گسترش حضور نظامی ایالات متحده در حیاط خلوت چین است. اما اصرار داشت که پول مورد نیاز برای دیدار با “چالش سرعت” ارائه شده توسط PRC

آستین و میلی آخرین از یک سری از مقامات ارشد هستند که هشدارهای وحشتناکی را در مورد یک نکول بالقوه صادر کردند، زیرا قانونگذاران در تلاش برای دستیابی به توافقی برای تمدید سقف استقراض فدرال هستند که در حال حاضر 31.4 تریلیون دلار است و ممکن است در ماه آینده به آن برسد. .

اوایل روز پنجشنبه، جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شد که نکول خواهد بود “یک فاجعه” پیشنهاد این حرکت می تواند سوالاتی در مورد توانایی ما برای دفاع از منافع امنیت ملی خود ایجاد کنید.


بایدن از شهرت آمریکا می ترسد

Avril Haines، مدیر اطلاعات ملی نیز هفته گذشته به کنگره گفت که چین و روسیه هر دو از نکول بدهی خود استفاده خواهند کرد و گفت که می توانند از این رویداد برای به تصویر کشیدن استفاده کنند. “آشوب در داخل ایالات متحده.”

مانند پنتاگون، خود رئیس جمهور جو بایدن نیز گفته است که نکول به سادگی انجام می شود “یک گزینه نیست” زیرا می تواند باعث رکود اقتصادی شود و به اعتبار بین المللی ایالات متحده آسیب برساند “در حد افراط.” در حالی که پیشرفت کمی در مذاکرات با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در روز سه شنبه حاصل شد، بایدن قرار است هفته آینده بار دیگر با رهبر جمهوری خواهان برای گفتگوهای بیشتر درباره تمدید سقف بدهی دیدار کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: