لیندا یاکارینو کیست؟ اجرایی که می تواند جایگزین ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر شود

لیندا یاکارینو کیست؟  اجرایی که می تواند جایگزین ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر شود

لیندا یاکارینو رئیس تبلیغات در NBCUniversal است.

دهلی نو:
بر اساس گزارش ها، لیندا یاکارینو، رئیس تبلیغات در NBCUniversal در حال مذاکره برای انتخاب مدیر عامل جدید توییتر است. ایلان ماسک روز پنجشنبه گفت که مدیر اجرایی جدیدی برای توییتر پیدا کرده است، اما نام این فرد را نبرد.

در اینجا 5 واقعیت در مورد لیندا یاکارینو آورده شده است:

  1. لیندا یاکارینو بیش از یک دهه است که با NBCUniversal همکاری می‌کند، جایی که او یکی از مدافعان صنعت برای یافتن راه‌های بهتر برای سنجش اثربخشی تبلیغات بوده است. به عنوان رئیس فروش تبلیغات NBCU، او نقش کلیدی در راه اندازی سرویس استریم Peacock با پشتیبانی از تبلیغات این شرکت داشت.

  2. Yaccarino 19 سال در Turner Entertainment خدمت کرده بود و به عنوان عاملی برای کشاندن عملیات فروش تبلیغات شبکه به آینده دیجیتال شناخته شده است.

  3. او فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی پن است که هنرهای لیبرال و مخابرات خوانده است.

  4. یاکارینو ماه گذشته در یک کنفرانس تبلیغاتی در میامی با ماسک مصاحبه کرد. در این کنفرانس، یاکارینو حضار را به استقبال از ماسک با تشویق تشویق کرد و اخلاق کاری او را تحسین کرد.

  5. پس از اینکه Comcast ماه گذشته گفت که جف شل، مدیر عامل NBCUniversal، پس از اذعان به رابطه نامناسب با یک زن در شرکت، پس از شکایتی که باعث تحقیقات شد، از این شرکت جدا شد، خروج یاکارینو ضربه بزرگ دیگری به شرکت خواهد بود.