پلیس مسافران «اخلال» را که پرواز easyJet را مجبور به فرود اضطراری کرده بودند دستگیر کرد.

پلیس مسافران «اخلال» را که پرواز ایزی جت را مجبور به فرود اضطراری کرده بودند دستگیر کرد

پرواز ایزی جت تنها یک ساعت پس از بلند شدن مجبور به فرود آمد. (تصویر نمایندگی)

بر اساس گزارشی که در این باره منتشر شده است، یک پرواز از بریتانیا به دلیل «اخلال» مسافران در هواپیما مجبور به فرود اضطراری در آلمان شد. مستقل. این هواپیما روز چهارشنبه سفر خود را از لیورپول آغاز کرد و عازم دالامان ترکیه بود، اما مشکل یک ساعت پس از بلند شدن آن آغاز شد. به گفته این منبع، خلبان پس از چرخش بر فراز شهر آلمان به دلیل سرکشی مسافران مجبور به فرود اضطراری در مونیخ شد. پلیس به محض برخورد هواپیما و خروج دو مسافر، سوار هواپیما شد.

مستقل به نقل از یک شاهد عینی به Liverpool Echo گفت که سایر مسافران این پرواز با ایجاد وضعیت احساس “ناامن” می کنند. اما جزئیاتی از رفتار مسافران سرکش در دست نیست.

شاهد عینی همچنین گفت که خدمه کابین قبل از تصمیم خلبان برای فرود اضطراری تلاش کردند تا مداخله کنند.

همسفر گفت: “پلیس آلمان سوار هواپیما شد و آنها را خارج کرد. حضور گسترده پلیس هم در هواپیما و هم روی آسفالت وجود داشت.” اکو، به شرط ناشناس ماندن

مترودر همین حال، گفت که 12 نفر در ارتباط با این حادثه در این پرواز دستگیر شدند. همه آنها با پرواز بعدی موجود به بریتانیا بازگردانده شدند.

سخنگوی easyJet گفت مستقل: “easyJet می تواند تایید کند که پرواز EZY3409 از لیورپول به دالامان در 19 آوریل به مونیخ تغییر مسیر داده و به دلیل رفتار مخرب دو مسافر در هواپیما با پلیس روبرو شده است.”

این سخنگو افزود: خدمه کابین ایزی جت برای ارزیابی و ارزیابی همه شرایط و اقدام سریع و مناسب برای اطمینان از اینکه امنیت پرواز و سایر مسافران در هر زمان به خطر نیفتد آموزش دیده اند.