پلیس سیک پسر 16 ساله بریتانیایی اشمیت سینگ در دزدی در لندن با چاقو کشته شد

پلیس: پسر سیک 16 ساله بریتانیایی در دزدی لندن با چاقو کشته شد

چاقو کشی مرگبار یک نوجوان 16 ساله سیک بریتانیایی در غرب لندن رخ داد. (نمایندگی)

لندن:

افسران اسکاتلندیارد روز پنجشنبه پس از چاقو کشی مرگبار یک نوجوان سیک بریتانیایی 16 ساله در یکی از خیابان های غرب لندن، تحقیقات قتل را آغاز کردند.

نام قربانی در محلی اشمیت سینگ بود.

پلیس متروپولیتن گفت که آنها چهارشنبه شب به دلیل گزارش یک چاقو به جاده رالی در ساوت هال فراخوانده شدند و همراه با امدادگران از خدمات آمبولانس لندن (LAS) حضور داشتند.

وی افزود: با وجود تلاش نیروهای اورژانس، وی پس از مدتی در دم جان باخت. به نزدیکان ایشان اطلاع داده شده است; پلیس متحرک گفت: شناسایی رسمی در انتظار است.

“کارآگاهان جنایی تخصصی جرائم مطلع شده اند. هیچگونه دستگیری انجام نشده است. تحقیقات در حال انجام است.

تصاویر رسانه های اجتماعی نشان می دهد که افسران پلیس در حال مبارزه بیهوده برای نجات جان قربانی در باغ جلویی هستند. به گزارش ‘Evening Standard’، دوستان سینگ می ترسند که پسر سیک بریتانیایی به خاطر کیف جعلی گوچی که همیشه با خود حمل می کرد مورد حمله قرار گیرد.

این روزنامه به نقل از یک مغازه دار محلی گفت: «پلیس برای بررسی دوربین مداربسته من آمد و گفت که یک چاقو زده شده است، من نمی توانستم آن را باور کنم.

“من او را می شناختم، او پسر خوبی بود. دوستانش همه می گویند که او با چاقو روی این کیف گوچی زده شده است، حتی واقعی هم نبود. این وحشتناک است. ای کاش چیزی می شنیدم یا به سمتم می دوید. من باید کرکره‌ها را پایین می‌کشیدم تا او را در امان نگه دارم – من کارکنانی داشتم که آن را اداره کنند.

به گفته مردم محلی، سینگ برای مراقبت از مادر معلول خود که در بالای مغازه ای نزدیک به محل کشته شدن پسرش زندگی می کند، کارهای نیمه وقت انجام می داد. ضربات چاقو او بیست و هشتمین قتل نوجوان در خیابان های لندن در سال جاری است.