پلیس به دلیل تظاهر به پیرمرد 95 ساله زیر آتش است – اخبار RT World

یک مقام ارشد توضیح داد که بیمار استرالیایی زوال عقل “مسلح به چاقو” بود

پلیس استرالیا پس از اینکه یک افسر زن 95 ساله را در اتاق درمان یک خانه سالمندان در حالی که زن 95 ساله را تحت فشار قرار داد، با خشم عمومی روبرو شد. “به آرامی” با استفاده از یک قاب راه رفتن با یک چاقوی استیک دندانه دار در دست به سمت او می رفت. او پس از ضربه سر خود را به زمین کوبید و اکنون گفته می شود که برای جان خود می جنگد.

تعامل با کلر نولند، مادربزرگ نیو ساوت ولز، صبح روز چهارشنبه در داخل تأسیسات Yallambee Lodge در شهر Cooma انجام شد. پیتر کاتر، دستیار کمیسر، که روز جمعه با خبرنگاران صحبت کرد، گفت که زن این ابزار را از آشپزخانه به دست آورده است که باعث تماس با پلیس شد.

«مذاکرات با کلر برای انداختن چاقو آغاز شد. به هر دلیلی، کلر این کار را نکرد. مسئول توضیح داد

رسانه‌های استرالیایی فیلم‌های خانوادگی پخش کردند که نشان می‌دهد ناولند در ۸۰ سالگی در حال چتربازی است. طبق گزارش‌ها، او از غروب آفتاب خود در محاصره هشت کودک و فرزندانشان لذت می‌برد، اما اخیراً از زوال عقل رنج می‌برد.


به پلیس دستور داده شد که «تئوری‌پردازان توطئه» و «کمونیست‌ها» را ثبت کنند.

منتقدان این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا زاپینگ نولند، که فقط 43 کیلوگرم وزن دارد، 157 سانتی‌متر (5’2 اینچ) قد دارد و در سنین بالا کاملاً ضعیف است، موجه است یا خیر. افسری که از تیزر استفاده کرده است به عنوان یک پاسبان ارشد مرد با 12 سال تجربه در این نیرو توصیف شده است.

او یک چاقو در دست داشت و منصفانه است که بگوییم او به آن چاقو مسلح بود. کوتر در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد. گفتن منصفانه است [she walked] با سرعت کم او چارچوب راه رفتن داشت. اما او یک چاقو داشت.»

اندرو تالر یکی از دوستان خانوادگی اش به رسانه ها گفت که جراحات ناولند تهدید کننده زندگی بوده و شامل شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی است.

افسر درگیر در این حادثه است “غیرعملی” فرمانده پلیس گفت و وضعیت وظیفه وی تحت بررسی قرار گرفته است. وی متعهد شد که رسیدگی به این حادثه در بالاترین سطح اولویت قرار دارد و به طور کامل و مستقل بررسی خواهد شد.

هر دو افسر حاضر در صحنه دارای دوربین های بدنه بودند، اما این فیلم برای عموم منتشر نشده است، زیرا به نفع عمومی تلقی می شود. کوتر این ویدیوها را به این صورت توصیف کرد “مقابله کردن” و اطمینان داد که پاسخ دهندگان تلاش کردند تا اوضاع را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید:
ستاره «سخت بمیر» به زوال عقل غیرقابل درمان تشخیص داده شد

او با خانواده نولند ابراز همدردی کرد و از خبرنگاران خواست تا به آنها زمان بدهند تا آنچه را که اتفاق افتاده است بررسی کنند. او تأخیر بین این حادثه و نشست مطبوعاتی را به دلیل نیاز به هماهنگی با Nowlands برای ارزیابی اطلاعاتی که می‌توان به اطلاع عموم رساند، توضیح داد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: