متا برای شروع دور دیگری از اخراج در هفته آینده: گزارش

متا برای شروع دور دیگری از اخراج در هفته آینده: گزارش

اخراج کارکنان “فرآیندی مشابه” کاهش مشاغلی را که در آوریل انجام شد، دنبال خواهد کرد.

متا پلتفرم مادر فیسبوک گفته است که طبق گزارشی که در این باره منتشر شده است، تنها دو ماه پس از اخراج 10000 کارمند، دور دیگری از اخراج را انجام خواهد داد. وکس نیوز. این موضوع توسط مدیران شرکت در پرسش و پاسخ با کارکنان در روز پنجشنبه به کارکنان ابلاغ شد.

نیک کلگ، رئیس امور جهانی متا در جلسه شرکت گفت: “موج سوم قرار است هفته آینده اتفاق بیفتد. این روی همه اعضای تیم بیز، از جمله در ارگان های من تاثیر می گذارد. این فقط زمان اضطراب و عدم اطمینان بزرگ است. … کاش می‌توانستم راه آسانی برای ایجاد آرامش یا آسایش داشته باشم. این نامشخص است. و در واقع تحسین من را نسبت به روشی که همه – با وجود آن عدم اطمینان – شما فقط چنین انعطاف‌پذیری و حرفه‌ای از خود نشان می‌دهید، واقعاً افزایش داده است.»

مدیر اجرایی گفت که اخراج کارکنان “فرآیند مشابهی” با کاهش مشاغلی که در ماه آوریل انجام شد، دنبال خواهد کرد. رئیس People Meta بعدازظهر قبل از اخراج، یادداشتی را با اطلاعاتی درباره زمان شروع فرآیند و تیم‌هایی که تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، برای کارکنان ارسال می‌کند. علاوه بر این، کارمندانی که تحت تأثیر کاهش مشاغل قرار گرفته اند، مطلع خواهند شد و سپس اطلاعات برای کارکنان غیرمتضرر ارسال می شود. به گفته آقای کلگ، طبق گزارش Vox News، شرکت از هر کارمندی که “شغلش اجازه می دهد” درخواست خواهد کرد که از خانه کار کند.

ملیندا داونپورت، مدیر ارتباطات داخلی متا، قبل از اینکه مدیران سؤالات خود را مطرح کنند، با اعضای کارکنان صحبت کرد. “گفتگوی واقعی: ما هنوز در حال اخراج و بازسازی خود هستیم که شما از همه رهبران ارشد ما شنیده اید. و در حالی که من می دانم که این یک وضعیت سخت و دشوار است، ما سعی خواهیم کرد به تمام سوالاتی که شما پاسخ می دهید پاسخ دهیم. ممکن است.” خانم داونپورت اضافه کرد که شرکت “ممکن است تمام پاسخ هایی که شما به دنبال آنها هستید را نداشته باشد” اما شرکت تمام تلاش خود را می کند.

طبق این رسانه، چندین کارمند این سوال را مطرح کردند که آیا در آینده اخراج بیشتری وجود خواهد داشت یا خیر. در این رابطه، مدیر ارشد فناوری اندرو “بوز” بوسورث اظهار داشت که آنها “هیچ برنامه ای ندارند”. وی گفت: برنامه این است که همانطور که مدت هاست به عنوان یک شرکت انجام داده ایم ادامه دهیم و جلو برویم و بسازیم و رشد کنیم.

او در پایان گفت: “من نمی توانم به شما بگویم که آیا مخازن درآمد و مخازن اقتصادی یا هزینه ها به دلایلی افزایش می یابد یا اتفاقی رخ می دهد. می دانید، من نمی توانم آینده را بدانم.”

لازم به ذکر است که این شرکت در تلاش برای بهبود عملکرد مالی و دستیابی به اهداف بلندمدت، سال 2023 را به عنوان “سال کارآمدی” بازاریابی کرده است. برای رسیدن به همین هدف، سازمان را مسطح می کند، پروژه های با اولویت پایین تر را لغو می کند و استخدام را کند می کند. به گزارش رویترز،
متا با «رکود پس از همه‌گیری» در هزینه‌های تبلیغاتی شرکت‌هایی که با تورم بالا و افزایش نرخ بهره مواجه هستند، دست و پنجه نرم کرده است.