پلیس بریتانیا در سال 2005 به ضرب گلوله کشته شد. 17 سال بعد، “قاتل” از پاکستان مسترد شد

پلیس بریتانیا در سال 2005 به ضرب گلوله کشته شد. 17 سال بعد،

شارون بشنیفسکی در چهارمین سالگرد تولد دخترش کشته شد.

به گفته پلیس، یک مرد 74 ساله در ارتباط با قتل شارون بشنیفسکی، یک پلیس زن در سال 2005 از پاکستان استرداد شده است. بی بی سی. سرویس دادستانی سلطنتی (CPS) گفت که پیران دیتا خان به قتل، سرقت، دو فقره داشتن اسلحه گرم به قصد به خطر انداختن جان و دو فقره داشتن یک سلاح ممنوعه متهم شده است. به گفته این رسانه، خانم بشنیوسکی در سن 38 سالگی در برادفورد، یورکشایر غربی به ضرب گلوله کشته شد. او فقط نه ماه افسر شده بود.

آقای خان قرار است روز پنجشنبه در دادگاه وست مینستر حاضر شود.

از زمانی که پیران دیتا خان در سال 2020 در پاکستان دستگیر شد، دادستان‌های متخصص ما از نزدیک با شرکای پاکستانی ما برای تکمیل مراحل قانونی در این کشور همکاری می‌کنند تا بتواند برای مواجهه با اتهامات مربوط به حدود 20 سال پیش به انگلیس بازگردانده شود. به نقل از یک سخنگوی CPS بی بی سی.

خانم بشنیفسکی که دارای سه فرزند و دو فرزندخوانده بود، در 18 نوامبر 2005 هنگامی که به همراه همکارش ترزا میلبورن به دزدی پاسخ داد کشته شد. روزنامه گاردین.

او توسط یک گروه تبهکار محاصره شد و به ضرب گلوله کشته شد. خانم بشنیوسکی هفتمین پلیس زن در بریتانیا بود که در حین انجام وظیفه کشته شد.

خانم میلبرن با گلوله آسیب دید و به شدت مجروح شد.

خان در ژانویه 2020 در ارتباط با قتل دستگیر شد. اتهامات او در سال 2006 مجاز شد و منجر به صدور حکم استرداد وی شد.

دو مرد – مزاکر امتیاز شاه و یوسف عبدالله جاما – در سال 2006 به دلیل تیراندازی به پاسبان بسنیوسکی دستگیر و به حبس ابد محکوم شدند.

جاما پس از اینکه در دادگاه گفت به طور تصادفی به زن پلیس شلیک کرده است، به قتل محکوم شد.