مقامی که برای مبارزه با موش ها در نیویورک استخدام می شود، سالانه 155000 دلار درآمد خواهد داشت.

مقامی که برای مبارزه با موش ها در نیویورک استخدام می شود، سالانه 155000 دلار درآمد خواهد داشت.

تزار موش شهر نیویورک که مدتها در انتظارش بود از راه رسید.

اریک آدامز، شهردار نیویورک روز چهارشنبه گفت: کاتلین کورادی، که قبلاً تلاش‌های کاهش موش‌ها در وزارت آموزش را رهبری می‌کرد، مدیر کاهش موش‌ها خواهد شد.

آدامز، یک آنتاگونیست آواز جوندگان، اواخر سال گذشته گفت که به دنبال یک رهبر در جنگ شهر با موش‌ها می‌گردد و این شغل 120 تا 170 هزار دلار در سال پرداخت می‌کند.

کورادی 155000 دلار در سال درآمد خواهد داشت.

آدامز در یک کنفرانس مطبوعاتی با اعلام این انتصاب گفت: “من فکر می کنم مبارزه با موش ها کافی نیست.”

با این حال، حقوق کورادی برای یک مقام شهری متوسط ​​است. مدیر ارتباطات شهردار سالانه 211000 دلار حقوق می گیرد.

او در کنفرانس مطبوعاتی که مملو از اشاراتی به فیلم پیکسار راتاتویی و موش پیتزا با میم‌سازی شده بود، گفت: «وقتی برای اولین بار این آگهی شغلی را دیدم، مطمئن نبودم که واقعی باشد.

نزدیک به 70 درصد از مدارسی که مشکلات موش‌های صحرایی دائمی داشتند، در دوران تصدی کورادی به اهداف انطباق خود رسیدند.

آدامز گفت که او تماس خود را پیدا کرده است. “این تقریباً شغلی است که برای او ساخته شده است.”

کورادی در بین آژانس های شهری، گروه های اجتماعی و شرکت های بخش خصوصی هماهنگ خواهد شد. او متعهد شد که به دنبال “موثرترین تکنیک” برای کاهش موش ها باشد.

این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که شهر تلاش می‌کند تا ساعات نشستن زباله‌ها روی حاشیه‌ها در انتظار تحویل و فشار آوردن زباله‌ها در کانتینرها را کاهش دهد. اجرای تخلفات نظافتی امسال 80 درصد افزایش یافته است. مقامات دفتر شهردار از یونان، اسرائیل و آرژانتین بازدید کرده اند تا نحوه مدیریت زباله های خود را مطالعه کنند.

کورادی گفت: «شهردار موضع خود را در مورد موش‌ها کاملاً روشن کرده است. او از موش‌ها متنفر است، من از موش‌ها متنفرم، همه نیویورکی‌ها از موش‌ها متنفرند.»