پلیس آمریکا پس از نیش زدن صدها زنبور به زمین افتاد و حفره چشمش شکست

تماشا کنید: پلیس ایالات متحده پس از نیش زدن صدها زنبور به زمین افتاد و حفره چشمش شکست

این پلیس پس از نیش زنبورها به بیمارستان منتقل شد.

یک مرد و یک افسر پلیس داوطلب پس از چندین بار نیش زدن توسط دسته ای از زنبورها در بخشی از لس آنجلس در بیمارستان بستری شدند. حمله دراماتیک زنبورها در روز دوشنبه در انسینو زمانی رخ داد که افسر پس از دریافت شکایت از “صدها” حشره بالدار ازدحام به آنجا رسید. مطابق با نیویورک پست، زنبورها از کندوی بزرگی در خانه ای در محله که در حال بازسازی بود آمدند. یک کارشناس زنبور عسل که با او صحبت کرد، گفت که کارگران این ملک ممکن است خیلی به کندو نزدیک شده باشند و صدها زنبور را به جنون بکشاند.

ویدئویی از محل نشان می دهد که داوطلب یونیفورم پوش اداره پلیس لس آنجلس (LAPD) در حال تلاش برای سوار شدن به ماشین خود بود که زنبورها او را ازدحام کردند.

مرد دیده می شود که دیوانه وار به حشراتی که در اطراف صورتش وزوز می کنند می دود در حالی که ناامیدانه سعی می کند از آنها دور شود.

پس از نیش زدن مکرر، تعادل خود را از دست می دهد و روی زمین می افتد. فاکس 11 لس آنجلس گزارش داد که سقوط منجر به شکستگی حفره چشم شده و مرد را در درد شدیدی قرار داده است.

در این ویدئو او همچنین دیده می شود که پاهایش را در حال حرکت و تلاش برای بلند شدن است. نام این افسر داوطلب اعلام نشده است.

LAPD در توییتی نوشت: «یکی از داوطلبان LAPD ما که به بخش West Valley منصوب شده بود، اوایل امروز در حالی که در تماس برای خدمات کمک می‌کرد، ده‌ها زنبور نیش را تجربه کرد. “خوشبختانه او در یک بیمارستان محلی در وضعیت پایدار است.”

اداره پلیس افزود: “برای او آرزوی بهبودی سریع و کامل داریم. ما از او برای محافظت و خدمت داوطلبانه تشکر می کنیم. همه داوطلبان LAPD ما ارزشمند هستند.”