پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد مدیر عامل جدید این مسئولیت را بر عهده می گیرد، توییتر پر از میم ها شد

پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد مدیر عامل جدید این مسئولیت را بر عهده می گیرد، توییتر پر از میم ها شد

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که مدیرعامل جدید توییتر ظرف مدت 6 هفته کار خود را آغاز خواهد کرد.

ایلان ماسک روز پنجشنبه اعلام کرد که یک مدیرعامل جدید برای توییتر پیدا کرده است. در حالی که او نامی از جانشین خود نبرد، لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی NBCUniversal، رهبر جدید پلتفرم میکروبلاگینگ است. بلافاصله پس از اعلام، کاربران به توییتر هجوم آوردند و از طریق الگوهای رفتاری و تک خطی به تغییر رهبری واکنش نشان دادند.

برخی از خلاقیت خود استفاده کردند و تصاویر خنده‌داری به دست آوردند.

یکی از کاربران با به اشتراک گذاشتن تصویری از شرور مارول، تانوس، نوشت: «مدیر عامل جدید توییتر وقتی ایلان برای یک ثانیه از بین رفت.»

شخص دیگری یک الگوی رفتاری ایجاد کرد که در آن همه مدیران عامل سابق توییتر از جمله جک دورسی، پاراگ آگراوال، ایلان ماسک و حتی شیبا اینو حضور داشتند.

شخصی نوشت: «معرفی شلون ماسک، مدیرعامل جدید توییتر.

یکی دیگر تصویری از سگ ژرمن شپرد را منتشر کرد که کراوات بسته بود با این عنوان: “با مدیر عامل جدید توییتر ملاقات کنید، حتی اگر به او گفتم که مدیر عامل توییتر RUFF است.”

یکی به شوخی گفت که انولا هولمز، شخصیت اصلی فیلم با بازی میلی بابی براون، می‌تواند به عنوان مدیر عامل جدید توییتر انتخاب شود.

این کاربر پیشنهاد کرد که یک گربه به عنوان جانشین ایلان ماسک منصوب شده است.

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که مدیرعامل جدید توییتر ظرف مدت 6 هفته کار خود را آغاز خواهد کرد. او همچنین نقش جدید خود را در این شرکت اعلام کرد و نوشت: «نقش من به سمت مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم‌افزار و سیستم‌عامل تبدیل خواهد شد».

ایلان ماسک تنها چند ماه پس از خرید توییتر در قراردادی 44 میلیارد دلاری و به دست گرفتن مسئولیت به عنوان مدیرعامل، گفته بود که این کار را انجام خواهد داد. کناره گیری از موقعیت “به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق یافتم که بتواند کار را بپذیرد!” وی افزود: “پس از آن، من فقط تیم های نرم افزار و سرورها را اجرا می کنم.”

در فوریه امسال، این میلیاردر گفت که تا پایان سال 2023 یک مدیرعامل جدید برای توییتر منصوب خواهد کرد.