«سرپرست اطلاعات نادرست» آمریکا از فاکس نیوز – RT World News شکایت کرد

نینا یانکوویچ دروغ های رسانه ای “مخرب” را مسئول سقوط “وزارت حقیقت” خود دانست.

نینا یانکوویچ، رئیس سابق «هیئت مدیریت اطلاعات نادرست» کوتاه مدت دولت جو بایدن، از فاکس نیوز به دلیل افترا شکایت کرد و مدعی شد که گزارش های این رسانه به اعتبار وی آسیب رسانده و امنیت او را تهدید کرده است.

در شکایتی که اوایل این هفته ارائه شد، یانکوویچ فاکس را متهم به ایجاد یک “روایت ساختگی و قلدرانه” در مورد او در بیش از 300 بخش تلویزیونی در سال گذشته، از جمله ادعاهایی که او “به قصد سانسور سخنرانی آمریکایی ها” در نقش او در هیئت اطلاعات نادرست، که به سرعت پس از تأسیس در سال 2022 بسته شد.

پوشش فاکس از یانکوویچ نه خبری بود و نه تفسیری سیاسی. این یک سرگرمی ارزان و آسان بود که از حقایق جدا نشده بود، طراحی شده بود تا مشتریان را به این باور برساند که یانکوویچ می تواند و می تواند صحبت آنها را سرکوب کند. دادخواست گفت.


«تزار» پیشین بایدن برای کمک‌های مالی درخواست کرد

یانکوویچ در ادامه مدعی شد که پروژه اطلاعات نادرست توسط کاخ سفید خاتمه یافته است “در نتیجه اظهارات نادرست فاکس و آزار و اذیت متعاقب آن،” او گفت که حتی پس از استعفای او از هیئت مدیره در ماه مه گذشته نیز ادامه یافت. دعوا تاکید کرد که این آزار و اذیت شامل تهدید به خشونت نیز شده است «پیام‌های تهدیدآمیز و آزاردهنده و پست‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً با پوشش فاکس از یانکوویچ مرتبط هستند.»

رگبار تهدیدها و آزار و اذیت، تهدیدی واقعی برای امنیت جانکوویچ و خانواده اش است و باعث ناراحتی شدید و قابل پیش بینی می شود. اضافه کرد.

دعوای افترا ممکن است دارای یک تپه شیب دار برای بالا رفتن باشد، اما شاکیان در چنین مواردی باید ثابت کنند که طرف نه تنها اظهارات نادرست داشته، بلکه این کار را با “بدخواهی” یا آگاهانه با بی اعتنایی به حقیقت، باطل را منتشر می کنند.

فاکس اخیراً موافقت کرد که شکایت دیگری را در مورد افترا که توسط Dominion Voting Systems ارائه شده بود، حل و فصل کند، که این رسانه را به ادعاهای نادرست در مورد دستگاه های رای گیری خود در طول رقابت های ریاست جمهوری 2020 متهم کرد. این پرونده در ماه آوریل خارج از دادگاه به پایان رسید و برای فاکس نزدیک به 800 میلیون دلار هزینه داشت که ضربه بزرگی برای شرکت بود.


ایالات متحده ابزار هوش مصنوعی را برای مبارزه با

هیئت حکومتی اطلاعات نادرست توسط وزارت امنیت داخلی ایجاد شد تا ظاهراً جریان اطلاعات نادرست ادعایی از سوی دولت‌های خارجی را نظارت کند. “سازمان های جنایی فراملی.” در حالی که مقامات اصرار داشتند که آژانس هیچ اختیاری برای سانسور آمریکایی ها یا ردیابی سخنرانی آنها نخواهد داشت، ایجاد هیئت مدیره اعتراض عمومی را برانگیخت و منتقدان آن را به “وزارت حقیقت” در دیستوپیا “1984” جورج اورول تشبیه کردند.

چهار ماه پس از اولین اعلام، DHS اوت گذشته هیئت مدیره را برای همیشه منحل کرد. با این حال، اسناد فاش شده به دست آمده توسط Intercept نشان می دهد که آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA)، نهادی در DHS، هنوز درگیر مبارزه با به اصطلاح است. “اطلاعات غلط” از جمله با هدایت پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای سانسور برخی روایت های ضد نظام.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: